• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
אוריאן טל - מאמן קרוספיט
זמן קריאה: 2 דק׳

אין מצב שלא שמעתם על "טרנד" האימון הפונקציונלי (אימונים בסגנון קרוספיט ואחרים). ואם לא – הנה תקציר קצר שיסביר לכם מהו בדיוק אימון פונקציונלי – ולמה דווקא באמצעותו תוכלו לשבור את שיגרת האימונים שלכם:

1. עבודה על כלל מרכיבי הכושר – תורת האימון הפונקציונלי דוגלת בעבודה על כלל מרכיבי הכושר בכל אימון (או לפחות על קשת רחבה שלהם) – כאשר אתם לא רק תשפרו את הכח שריר שלכם, אלא גם את סיבולת לב-ריאה, סיבולת שריר, זריזות, קוארדינציה ודיוק ועוד.

זאת דרך מצוינת לפתור מצבי דיסוננס בין מרכיבי הכושר שלכם – כולנו מכירים את הבחור הגדול והחזק שלא יכול לרוץ, ולחלופין את הבחור הזריז והמהיר שיכול להחזיק מרתון אבל לא יכול להרים משקל בסיסי ביותר – כאן נמצא הפתרון עבורם!


2. העבודה היא אינטנסיבית 
– השיטה ככלל דוגלת במיקסום נפח עבודה בפרק זמן מוגדר, מה שאומר שאתם עובדים תחת לחץ של השעון כאשר אתם ממהרים לסיים את התרגילים המוטלים עליכם. התחושה באימונים היא שונה וכיפית, ולאוהבי המאמץ הפיזי – בטח ובטח לא יחסר מתחושת האנדרנלין והמרץ בזמן האימון.


3. האימון הוא קבוצתי וחברתי 
– ברוב המקומות בהם נוהגים להעביר אימונים פונקציונלים, יש דגש על עבודה משותפת, כאשר כולם מתחילים את האימון ביחד ודוחפים אחד את השני לסיים את האימון. זוהי הרגשה שונה בתכלית מזו שפוגשים במכוני כושר בהם העבודה היא עצמאית או עם מאמן. בנוסף – האנשים שאתם מתאמנים איתם נהיים בסופו של דבר חברים שלכם – מה שידרבן אתכם להגיע להתאמן.


4. התרגילים הם מגוונים ויעילים
 – באימון פונקציונלי יש דגש על ביצוע אימונים מגוונים ככל הניתן בשביל למנוע מהגוף להסתגל לגירויים (ובסופו של דבר להפסיק להגיב אליהם). מה שאומר שכל יום שתגיעו להתאמן – אתם תעשו אימון אחר שלא הכרתם! לא רק שזה מכין אתכם לאתגרים פיזיים שונים, זה אומר שאתם מתנסים בקשת רחבה של תרגילים מעולמות שונים – אם זה תרגילי עבודת גוף, הרמת משקולות, ריצה, ועוד.


נכתב על-ידי אוריאן טל,

מאמן קרוספיט L1 ועורך ומייסד אתר קהילת הכושר הפונקציונלי בישראל.

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !