• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
יוני תדמור - צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 3 דק׳

גם כשהחלטנו לקחת את עצמנו בידיים, להתחיל לשמור על הגזרה, לאכול נכון ולהתאמן – לעיתים אנחנו מגיעים לאירוע העלול ליצור משבר: חתונה, בר מצווה, כנס או ארוחה משפחתית גדולה.  לעתים קשה לעמוד במה שהצבנו והבטחנו לעצמנו.

ניסינו יחד לחשוב על כמה דוגמאות וטיפים שיגרמו לנו לשמור על עצמנו ולא להתאבל אחרי האירוע המשמח:

 

1) שמתי מעטפה, מה לא נאכל? – לא צריך להיתחזר!  אפשר גם להנות מצלחת מלאה בדברים טובים – בשר / עוף / דג בלי הרבה שומן, ירקות וטחינה. נסו להימנע מלהעמיס מזונות פחמימתיים כגון לחם המוגש ליד ותוספות כמו אורז, תפו"א (לרוב ספוג בשמן) או פסטה.

 

2) להגיע רעב מת לאירוע – רוב הישראלים, יתחילו לצום עוד לפני שהזוג התארס או מרגע שהודיעו על ארוחה משפחתית מחר בערב.  להגיע רעב לאירוע כזה הוא מבוא לאסון.  תשתדלו לאכול לאורך היום בצורה מאוזנת ולהגיע יחסית שבעים לאירוע – כך תהיו שקולים יותר בבחירת המנות ותדעו מתי להפסיק וממה להנות.

 

3) להיות זה שנוהג לאירוע – הלוך וחזור – בלי לשים לב, באירועים, אנו צורכים כמות לא הגיונית של אלכוהול המכיל כמות גדולה של קלוריות. המלצתנו: תהיו אתם אלו עם המפתחות, כך שלא תהיה לכם ברירה אלא לשתות קולה זירו J

 

4) להתלבש צמוד – כן כן, אם תגיעו לבושים בבגדים צמודים (ואנחנו לא מתכוונים לטייצים וגופיות של under armour), תרגישו פחות בנוח פיזית לאכול הרבה מהחשש להתנפח ובאופן טבעי תגבילו את עצמכם.

 

5) לרקוד – תסתכלו על החתן והכלה או על ילד הבר מצווה – הם רוקדים, הם קופצים, הם רצים – ומוציאים המון קלוריות.  תתמקדו בלשמוח, לדבר עם אנשים ולרקוד ונסו להתעלם מלחשוב על האוכל. פעילות מרובה ואנרגטית הינה מבורכת. מוכרחים להיות שמחים.

 

6) לא להתאמן ביום האירוע – כידוע, אימון כזה או אחר, גורם לתחושת רעב בזמן שאחריו. לכן, מומלץ לקחת יום מנוחה מאימונים ביום האירוע, כדי להגיע עם תחושת רעב מופחתת.  אם התאמנתם באותו היום, דאגו לאכול היטב לאחר האימון ורק אז ללכת לאירוע. 

 

7) להגיע באיחור לאירוע – אין כמו איחור אופנתי, מה גם שאם ממש מאחרים, מפסידים את מנות הפתיחה (שלרוב הן המשמינות – בצקים ושות'), ונותרים רק עם העיקריות בהן יש יותר דרך לשמור על עצמך.

 

8) לחתוך מוקדם הביתה – תארגנו לכם משהו חשוב לבוקר שאחרי, שתצטרכו לקום מוקדם בשבילו,  כך, קרוב לוודאי שתפסידו את הקינוחים.

 

9) בואו עם הילדים לאירוע – העיסוק עם הילדים, יותיר לכם פחות זמן להתעסק עם האוכל.

 

10) תזכרו בשביל מה באתם – עזבו את המעטפה והעיסוק באוכל – באתם לשמוח בשמחתם של אחרים. תהיו איתם, עם משפחתכם, תהינו מהחוויה עצמה, מהאולם, מהמוסיקה, מהקהל, וראו את האוכל כתפאורה.

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !