• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 4 דק׳

סיפורו האישי של נאור והתהליך שעבר בפגישות הייעוץ בישראלבודי.

ספר/י לנו - מהיכן אתה? , מה גילך ?  במה אתה עובד? 

אני בן 26, גר בעיר צפת שבצפון, אני כיום עובד במשטרת ישראל, משרת ביחידת היס"מ..

באיזו פעילות גופנית אתה עוסק? מתי התחלת תהליך בישראלבודי? איך שמעת לראשונה על ישראלבודי?

מתוקף תפקידי בעבודה אני עוסק בספורט ומחויב לשמור על כושר תמידי כל עוד אני משרת ביחידה שלי, אני עושה פעילות אירובית שכוללת ריצות ארוכות,  אינטרוולים והדבר האהוב עליי משקולות, פיתוח גוף.. מה שעסקתי בו מגיל 16 בערך ועד היום .. לציין שרק בשנה האחרונה התחלתי לשים דגש רציני יותר, מה שמתחבר לנושא על תחילת התהליך עם ישראל בודי.. את התהליך בישראל בודי התחלתי בנובמבר 2013 , את ישראל בודי תמיד הכרתי עוד שהייתי נער , אף פעם לא חשבתי לנסות את הייעוץ מכמה סיבות . המרחק מהצפון למרכז.. והמחשבה של אני יודע להתאמן אני יודע מה הנוסחה להצלחה אני לא באמת צריך.. שזו הייתה הטעות שלי. יום אחד לאחר שחרורי מהצבא רציתי להתארגן ליציאה עם הבת זוג שלי, ניסיתי לשים ג'ינס מידה 44.5 והוא פשוט לא נסגר עליי, כשסגרתי , עף הכפתור מהמכנס.. פה הבנתי שאני לא יכול להמשיך ככה אמרתי לעצמי שאני חייב שינוי, תמיד הייתי מסתכל על שינויים שעושים אנשים עם פיתוח גוף באתר של ישראל בודי הפעם לקחתי יוזמה ואומץ התקשרתי והחלטתי לקבוע פגישה.

למה בחרת דווקא בישראלבודי? מה היו הציפיות שלך? האם המפגש הראשון תאם את ציפיותיך?

אני לא אשקר אני תמיד הייתי מחטט באתר של ישראל בודי תמיד הייתי בודק,קורא , מתעניין.. לומד על תוכניות, קורא על תוספי תזונה, תזונה לפיתוח גוף..בישראל בודי תמיד היה מה שצריך כדי ללמוד כדי לשאוב ידע..וכמובן הדובדבן שבקצפת זה התמונות של השינויים שעשו אנשים בעזרת המאמנים בישראל בודי.
כשהגעתי בפעם הראשונה לסניף הראשי בר"ג נפגשתי עם המאמן מספר 1 חיים כנפו , אמרתי לו :"חיים אני רוצה לחטב את הגוף ולעלות אחר כך במסה יפה". חיים אמר לי  נציב מטרה ונגיע אליה.. הכל תלוי בך! אחרי המפגש הראשון בלי לחכות ובלי היסוס  לקחתי את עצמי בידיים והתחלתי בדרך שבנה לי  המאמן חיים. המפגש הראשון נתן לי מוטיבציה להמשיך ולהגיע שונה ממפגש למפגש.

מה השגת בסיכומו של תהליך עד עתה? מהן התגובות שקיבלת לאחר השינוי מהאנשים הקרובים אליך ?

עברה שנה  ואני מאוד מרוצה מהתוצאות.. הייתי קרוב ל21% שומן בגוף מידה 44.5 במכנסיים.
השיא שלי בתהליך הביא אותי ל 9% שומן ומידה 41 במכנסיים.. מה שגרם לאנשים לראות  אותי במכון כושר וחברים קרובים שלי שמאוד התלהבו מהתוצאה שהגעתי וגם הם החליטו שהם מתחילים בתהליך בישראל בודי. 
קיבלתי הרבה קומפלימנטים מאנשים כמו "כל הכבוד על הכוח רצון,תמשיך ככה.." "איך מגיעים לתוצאות כאלו מה אתה אוכל? איך אתה מתאמן?" אלו דברים שנותנים לך מוטיבציה להמשיך!


מה יש לך להגיד לאנשים שרוצים לדעת יותר על התהליך שעברת? היית ממליץ?

זה פשוט  זה לא חשבון מסובך..הגוף צריך תזונה נכונה, מנוחה ואימונים כמו שצריך. אני פשוט חי את זה , אני מכין לי קופסאות אוכל שם בצידנית  ויוצא לעבודה.. אין אצלי הנחות אני לא מוותר! אני מתכנן לעצמי את היום לתזונה שלי ולאימונים שלי, אני למדתי לחבר בין החיים האישיים שלי למטרה שהצבתי לעצמי. אני ממליץ מאוד על הייעוץ של ישראל בודי, הוא בונה לך מסגרת מסוימת שאתה פשוט נכנס אליה ולומד המון ולא רוצה להפסיק! כל מה שידעת לפני זה לא אותו דבר.. זה פשוט כיף להגיע לתוצאות ולראות שינוי.


מהי לדעתך נקודת המפתח להצליח לעבור שינוי כה גדול ולהצליח לשמור עליו בלי לחזור אחורה? מילים אחרונות?

המפתח הוא הכוח רצון כמו בכל דבר בחיים , צריך להציב מטרה ולהיות מספיק חזק להוכיח לעצמך שאתה יכול להגיע לשם, בעניין של לשמר את מה  שבנית זה אחרי שעברת דרך ארוכה וראית תוצאות אני בטוח שלא תרצה לחזור אחורה ולהרוס את מה שבנית כי בסופו של דבר איך שהיית נראה בעבר זה מה שגרם לך לרצות לעשות שינוי.
אני פשוט חייב להודות לישראל בודי וכמובן למאמן חיים כנפו שמלווה אותי כבר שנה ואני בטוח שאני אמשיך אצלו כי יש לי עוד  מטרה שאני רוצה להגיע אליה.

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !