• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 3 דק׳

בן 26 מכפר-סבא, סטודנט להנדסת תוכנה בשנה רביעית, מתכנת ומורה פרטי למתמטיקה.

את ישראלבודי הכרתי לראשונה בגיל 17, עוד הרבה לפני שהפכה למעצמה שהיא היום,
הייתי בפגישות ייעוץ עם גיל גרנות כבר אז שהדריך אותי מבחינת תזונה ותוכניות אימונים לחד"כ להכנה לכושר קרבי, בנוסף לאימוני כושר קרבי שהתאמנתי בהם לקראת יום הסיירות והגיבושים שאותם עברתי בהצלחה.
את התהליך העקרי התחלתי בגיל 21 כשחזרתי לישראלבודי לקראת שחרור אחרי פציעה בצבא ובמשקל 106 ק"ג.
בעזרת ישראלבודי הורדתי 38 ק"ג עד למשקל 68 ק"ג ("שחיף"). 
משם לאחר השחרור עסקתי ברכיבה ספורטיבית על אופנועי ספורט ואז התחלתי ללמוד לתואר הנדסת תוכנה.
בשנה הראשונה לא ממש הצלחתי להתאמן, שעות לימוד ארוכות כל יום, רטלין ופציעה בכתף הקשו עלי להתאמן בצורה מסודרת במשך תקופה ארוכה אבל עם הכלים שקיבלתי בישראלבודי במהלך השנים ידעתי להקפיד על תזונה נכונה באופן עצמאי והצלחתי לשמור על מבנה גוף תקין.
בתום השנה הראשונה ללימודים החלטתי לחזור לישראלבודי ומאז אני צמוד לגיל גרנות ברציפות עד היום.

אני מסוג האנשים שכשהם בוחרים לעשות משהו הם עושים אותו הכי טוב שהם יכולים עד הסוף ובכל הכח.
ידעתי שאני רוצה לחזור להתאמן ולהיות הכי טוב במה שאני עושה וכמובן שאבחר במאמן הכי טוב שיש בישראל היום. בנוסף ישראלבודי היא משפחה, ואני מרגיש חלק מהמשפחה הזאת עוד מאז שהיתה בחיתוליה.

עלי אפשר להגיד בצורה מאד ברורה שישראלבודי שינתה לי את החיים (וגם לאחי הצעיר שירד קרוב ל40 קילוגרמים וכבר התחרה וזכה בתואר מר ישראל לנוער, פעמיים).
כבר מגיל 17 שעזרו לי להגיע למטרות שהצבתי לעצמי, וגם לאחר מכאן שירדתי  38קילוגרמים וההמשך בשנתיים האחרונות שהביא אותי לאן שאני היום. אני יכול להגיד שהתגובות לא אחרו לבוא, הרבה אנשים מתייעצים איתי בנושאי ספורט ותזונה, שואלים אותי שאלות מקבלים תשובות והולכים בדרכי, אני תמיד שמח לעזור לעודד ולתת מוטיבציה כי אני אף פעם לא שכחתי מאיפה באתי.
באינסטגרם אני דואג לעדכן לפרט ולתת טיפים ומעל ל1000עוקבים מרחבי העולם שחלקם כבר הפכו אותי למנטור ומתייעצים איתי ודואגים לתייג אותי בהתקדמות ובתהליך שלהם, אין הרגשה יותר טובה מזאת.

אני לא יכול שלא להמליץ, אנשים רואים את התוצאה הסופית ואומרים ככה אני רוצה להיות, אבל הם לרוב לא רואים את הדרך, את השנים של האימונים וההתמדה.
פעם שאלו אותי אם אני רואה בגיל גרנות דמות אבאהית, ואמרתי לא, גיל הוא המנטור שלי (ושל עוד המון אנשים בארץ), מה שהוא אומר מבחינתי קדוש אני מקשיב לו וסומך עליו בעיניים עצומות ופשוט לא מתחרט לרגע.
אדם שעונד שתי שעונים לעולם לא ידע מה השעה זה משפט שמלווה אותי לאורך הדרך.

הדרכה נכונה היא הנקודה החשובה ביותר ואני רואה הרבה מאד אנשים שעושים טעויות מבזבזים אלפי שקלים על תוספים לא נחוצים מאמצים לעצמם תוכניות אימונים לא מתאימות ותפריטים של אנשים אחרים אחרי שהם קראו כתבות ומאמרים באינטרנט ובפייסבוק, כי הם לא יכולים לראות את כל התמונה הכוללת, ספורט ותזונה זה מדע וכשאיש מקצוע מדריך אותך בצורה צמודה ומותאמת אישית התוצאות לא יאחרו לבוא.
אני לא מאמין בדיאטות של 27 יום 60 יום או 90 יום כי מה אחר כך? מה תעשו שיגמרו אותם 27 ימים?
תזונה נכונה ופעילות גופנית זו דרך חיים ואת הכלים לעשות את זה נכון אפשר לקבל מבחינתי רק במקום אחד.

תמיד אפשר לפנות אלי בפייסבוק ובאינסטגרם ואשמח לעזור לייעץ ולעודד בשעת קושי :) 


רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !