• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 2 דק׳

דליל מידי :  הוסף מעט קוביות קרח, פרות (אפשר פרות קפואים) והנה לך פרי-שיק.

סמיך מידי :  השיק סמיך מידי ? דביק ? מרוכז מידי(טעם) ? אם אתה שם את הכמות הנדרשת אינך יכול לשתות את השיק ? אל תמהר לזרוק את האבקה, כן קנה אבקה חדשה, השתמש בחצי הכמות מהאבקה הישנה והוסף חצי כמות מהאבקה החדשה להשלמת מכסת החלבונים הנדרשת לך.

לא מספיק "קרמי", שמן : אתה יכול להוסיף כפית של אינסטנט פודינג (ללא סוכר כמובן / או לחלופין אינסטנט רגיל והנה הוספתם 13 קלוריות), או שאם אתה משתמש בחלב דל שומן, השתמש בחלב בעל אחוז שומן גבוהה במקצת (השתמשת בחלב 0% שומן, נסה חלב 1% שומן, השתמשת בחלב 1% שומן, נסה חלב 2% שומן...).

עדיין לא מספיק קצפתי : אם לא השתמשת בבלנדר כמובן עבור לשימוש בבלנדר. אם השתמשת בבלנדר, הגבר את מהירות הסיבוב בבלנדר וערבב (בבלנדר) את השיק יותר זמן מהרגיל, תוך כדי תפיחה של בלילת השיק.

האבקה לא מתמוססת : קיימות אבקות מסוימות עם בעיית מסיסות. לא צריך להזדרז להיפתר מהאבקה. ערבב קודם כל את שאר המרכיבים הרצויים, אח"כ הוסף בהדרגה את האבקה לבלנדר תוך כדי ערבול.

לא מתוק מספיק : אל תוסיף סוכר !  הוסף חתיכות פרי מתוק קטנות (בננה, תותים, מנגו ודומיהם). הפרוקטוז, הסוכר המצוי בפירות מתוק ב 70% יותר מהסוכרוז המצוי בסוכר לבן או חום, כך שחתיכות פרי קטנות יספיקו להמתקת השיק. בנוסף כמובן שהפרוקטוז (שברובו קלוריות נצילות) בריא הרבה יותר מהסוכרוז (שברובו קלוריות "ריקות").

תערובת וניל חלשה : הוסף רבע כפית עד חצי כפית אבקת וניל או ונילין או תמצית וניל (תשאל את אימא היא משתמשת בזה לעוגות). כך תעשיר את טעם הווניל מבלי להוסיף קלוריות.

תערובת שוקו חלשה :  הוסף כפית קקאו אמיתי (לא סירופ שוקולד ולא אבקות שוקו עם סוכרים) ותקבל תערובת שוקו טעימה. טיפ – אם אתה דל תקציב ו"אנין טעם", אתה לא חייב לקנות גם אבקה בטעם וניל וגם אבקה בטעם שוקו, אתה יכול להוסיף כפית שוקו לשיק בטעם וניל ולהופכו לאחלה שיק בטעם שוקו.

אבקה "נדבקת" לדפנות הבלנדר או לסכיניו:  חזרנו למקרה ההתמוססות, קודם שפוך את הנוזלים (והמרכיבים האחרים אם בחרת להוסיף) אח"כ הוסף את אבקת החלבון.

רוצה להוסיף חלבון: אתה עושה שיק מחלבון 'מי גבינה' (שהינו חלבון מהיר כמובן) ורוצה להוסיף קצת חלבון איטי. הוסף כף גדושה עד חצי קופסת קוטג' (בהתאם לטעם ושאר המרכיבים), כמובן מומלץ קוטג' חצי אחוז או אחד וחצי אחוז, הנה הוספת עד 15 גרם חלבון איטי.

 

פרות טעימים ומומלצים :

 שקדים/אגוזים (מלך, פקאן...)/בוטנים – שומן בריא

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !