• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
סטודיו EMS חולון
זמן קריאה: 4 דק׳

שיטת EMS היא טכנולוגיה שמגרה את שרירי הגוף בעזרת פולסים חשמליים. מדובר בשיטה אימון מהפכנית, היא מצוינת למי שזמן הוא מצרך יקר עבורו, ולמי שרוצה להתאמן פעם אחת בשבוע ולקבל תוצאות מהירות בזמן קצר. כל מה שצריך זה ללבוש את חליפת האלקטרודות שיוצרת גירוי חשמלי לשרירים, היא עוטפת את כל הגוף, שולחת זרמי אלקטרודות חשמליים וזה מה שגורם לשריר להתכווץ, מה שיוצר סנכרון מושלם של כל יחידה מוטורית.

נשמע קצת מוזר? תתפלאו כמה השיטה תופסת תאוצה ואנשים רבים נעזרים בה ומגיעים לתוצאות מופלאות במינימום זמן. אז איך זה התחיל? למה תורמת שיטה זו? האם היא טובה יותר מאימוני כושר רגילים? האם היא מסוכנת? לכל השאלות הללו תקבלו תשובה במאמר שלהלן.

איך הכל התחיל?

אי שם, בשנת 1970, פיתח מדען רוסי שיטה של טכנולוגיית ה- EMS שמטרתה הייתה לעזור בטיפול בשיתוק ילדים. לאחר 20 שנה מכשירי ה- EMS התפתחו ושודרגו, והחלו ליישם את השיטה בתחום הרפואה בעולם הספורט; בכאבי עומד שידרה, מפרקים, בשיקום מפציעות ספורט ועוד. כיום השיטה עוזרת מאוד לשריפת קלוריות ולהורדה במשקל וגם לחיזוק של הגוף.

כיצד זה עובד?

כשאתם מגיעים למכון או לסטודיו בו מתבצעת השיטה, אתם אמורים ללבוש בגדים מיוחדים שתקבלו, בלי שום דבר עליכם, כיון שכל דבר עשוי להפריע לאלקטרודות. אחר כך המאמן ילביש אתכם בחליפה רטובה לגמרי, זה כדי שהולכת החשמל תהיה יעילה. לאחר מכן יהדקו את החליפה על הגוף שלכם וכבר תרגישו מחוטבים יותר. מיד לאחר מכן תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים ולהתחיל בתהליך. כל כמה שניות תחושו בפולס חשמלי, כשבזמן הפולס תבצעו תרגיל כושר פשוט, אחר כך תנוחו מספר שניות. את הזמנים של העבודה והמנוחה יחליט המדריך שימונה עליכם. אם זו פעם ראשונה שלכם, סביר להניח שזמן העבודה עם הפולס יהיה קצר וזמן המנוחה יהיה יותר ארוך יותר.

התרגילים נקראים: סקוואט, פלאנק ולאנג' ועוד. דבר אחד שהוא שעשוי בהתחלה להיות קצת קשה הוא הפולסים. אך אתם תתרגלו אליהם מהר ותוכלו להעלות את דרגת הקושי. על מנת להקל על הפולסים אל תשכחו לנשום, כך הפולס הופך לנסבל יותר ויהיה לכם הרבה יותר קל לבצע את התרגיל באמצעות נשימה עמוקה וארוכה.

יתרונות השיטה

לשיטה יש יתרונות רבים להלן חלק מהם:

  • חוסכת בזמן - אפשר לראות תוצאות כבר מאימון אחד, אחת לשבוע למשך 20 דקות. 
  • אימון שמאפשר עבודה על כמה שרירים בו זמנית - האימון באמצעות חליפת ה- EMS הוא יעיל כיון שיש לו סנכרון מלא  עם כל היחידות המוטוריות שעובדות בו בזמן עם השרירים הגדולים יותר, להבדיל ממכון כושר רגיל שם אנחנו יוצרים בהרמת משקולות, מעמסה גדולה מאוד על כל השלד. 
  • נמנעים מעומס -  באימון ה- EMS יש גירוי חשמלי רק על אזור השרירים, בלי שום לחץ וכובד על שאר חלקי הגוף. זאת הסיבה שהשיטה הזו מפחיתה באופן די משמעותי כל סיכוי לפציעה ומעניקה פתרון לכל מי שסובל מאוד מבעית מפרקים ובעיות בעמוד השדרה. נזכור שהיא התחילה את דרכה כטיפול בפציעות ספורט.
  • מפחית מתח - האימון EMS מגביר את כל הזרימה של הדם לאזור השריר וכך עוזר לו להוריד את כל המתח ומונע גם בדרך זו דלקות בשריר.


האם יש סכנה בשיטה?

בעבר פורסם שהשיטה עשויה להיות מסוכנת שלשרירים ולכליות, אך משרד הבריאות פרסם חודש לאחר מכן, כי השיטה והאימונים אינם מסוכנים כלל, כל עוד הם מבוצעים על ידי מאמנים מוסמכים בתחום. לכן חשוב להדגיש שהשיטה תקינה ומאוד ייחודית ותורמת רבות לכל מי שמעוניין לשרוף קלוריות ולחזק את הגוף.  בכל מקרה תמיד מומלץ להוועץ ברופא או איש מקצוע לפני תחילתה של כל תוכנית אימונים או שיטה חדשה. 

האם שורפים קלוריות וכמה?

שיטת EMS בהחלט שיטה ששורפת קלוריות. ב- 20 דקות של אימון ניתן לשרוף 500 קלוריות, לאחר כמה שעות של אימון עדיין תבוצע שריפת קלוריות של הגוף והיא גם תכפיל את עצמה. כמו כן שלושה עד ארבעה ימים לאחר מכן עדיין תמשיכו לשרוף קלוריות. התרגול עוזר בהפחתה של המשקל בהצרה של ההיקפים והוא מסייע לכל הפעילות המטבולית עוד בזמן האימון ואחריו. תוצאות משמעותיות ניתן לזהות לאחר חמישה אימונים בערך.


חליפת ה- JustFit

מדובר למעשה בחליפה שהיא מאוד נוחה ומתקדמת טכנולוגית. אפשר להתאמן אתה כשהיא לא מחוברת לכבל, היא פועלת  על ידי סוללה וחיבור ל- WIFI , זאת הסיבה שהיא מאפשרת אימון בכל מקום. גם מחוץ לבית או לסטודיו. אפשר ללכת או לרוץ אתה, לקפוץ על חבל או לרכב על אופניים ועוד.


למי מומלצת השיטה וכמה פעמים בשבוע?

האימון מיועד לכל מי שלא אוהב ללכת לחדרי כושר ולא מסוגל לעמוד מאימונים רבים במהלך השבוע, היא מתאימה למי שמעוניין לשרוף הרבה קלוריות במינימום זמן. בנוסף היא מתאימה לאנשים שסובלים מבעיות מפרקים או מבעיות גב. האימון מאוד עוזר לנשים לאחר לילדה, הוא מצר היקפים ומחזק מאוד את רצפת האגן.


הכתבה נכתבה ע"י סטודיו EMS חולון, חברת ישראלבודי לא בחנה את דיוק המידע

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !