• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
חיים קנפו - יועץ תזונה וכושר
זמן קריאה: 3 דק׳

אנחנו חיים בתקופה מוזרה, עם חוסר מודעות לגבי ההמשך - שוב פעם יש סגר, כמה זמן הוא יקח? מתי יפתחו שוב את חדרי הכושר? בתקופה זו גם למדנו להעריך יותר את היכולת לבצע פעילות גופנית וכמה זה טוב לנו מכל הבחינות – פיזי ונפשי, במיוחד כשאורח החיים של רוב האנשים הוא בישיבה (עבודה/בבית).
בניגוד לגל הראשון שתפס אותנו יחסית בהפתעה והגביל בהרבה מובנים, הפעם יש ניסיון ואפשר להתארגן כדי לשמור על שגרה מסוימת למרות ההגבלות שיש/יהיו בעתיד הקרוב.


הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לעבור את התקופה הנוכחית שכבר הפכה לשגרה:

1) תזונה – שמירה על מסגרת התזונה מאוד חשובה (יותר נכון קריטית) כדי לשמור את המצב/להתקדם, אפילו אם האימונים יהיו שונים או פחות עצימים מהרגיל.
במידה והאימונים הפכו למצב של "לייט" יחסית לרגיל, כדאי לשקול לעבור לתקופה של שימור או חיטוב.

בתקופה זו התרגלנו יותר להכין את המזון בבית, מה שמאפשר שליטה על כמות ואיכות המזון, הרגל שבהחלט שווה להמשיך אותו לכל מי שרוצה אורח חיים בריא ו/או שליטה מדויקת על מסגרת שתאפשר שינוי בהרכב הגוף.

בכל מקרה, ההמלצה היא להמשיך עם מסגרת התזונה והמעקב של המשקל כרגיל, מה שיאפשר שמירה על רמה מסוימת של מסת שריר ומצב הגוף. מי שנמצא במסגרת הייעוץ ממשיכים כרגיל און ליין.
מומלץ להקפיד על שגרה של התזונה כמו בימים רגילים, שעובדים/עסוקים להשתדל כמה שפחות נשנושים/אכילה. אם אם מתכוונים לאכול - תעצרו את ההתעסקות ותפנו זמן לאכילה מסודרת.
בנוסף, כדאי לנסות שיהיה בבית כמה שפחות מאכלים שאתם בשגרה מצמצמים אכילה שלהם.


2) אימונים – לא ברור מתי יפתחו חדרי כושר. לצערנו, בגלל חוסר המודעות והעובדה שאין לדעת מה יהיה בעתיד הקרוב, מומלץ לארגן ציוד ביתי. תכנון טוב של אימון ביתי יכול לספק אימון מספיק טוב שיעזור לנו לשמור על המצב או אפילו להתקדם. בנוסף יכול להשתלב בתכנית האימונים הרגילה גם כאשר המצב רגיל ויש חדרי כושר ושגרת אימונים, במצבים של חוסר זמן או כל סיבה אחרת.

בתקופה הזאת תהיה פחות הוצאה קלורית יומית אם אתם לא מתאמנים כמו תמיד, ולכן כדאי לנסות לשלב פעילות יומית כלשהי בבית כמו תרגילי משקל גוף קלים (שכיבות סמיכה/סקוואט/ וכו'), מתיחות ותנועתיות. אפשר להעזר למשל במדרגות של הבניין (בלי לגעת במעקה).


3) ציוד ביתי מומלץ – כמובן שזה תלוי ברמת ההשקעה הכספית, והמקום שיש לציוד זה:
 

רצועות אימון – בעזרת הרצועות ניתן לעבוד עם חלק ממשקל הגוף, מתאים לכל הרמות
ואפשר לעבוד על כל השרירים בגוף במגוון רב של תרגילים. מה שטוב בעבודה עם רצועות זה שמדובר במוצר נייד, שלא תופס מקום, ויש הרבה אופציות לתלייה שיכול להתאים לכל בית – דלת/סורגים/מעקה/ מתלה ייעודי/עץ ועוד
 

גומיות התנגדות – יש מגוון סוגים עם רמת קושי שונה
האביזר מתאים לכל הרמות וניתן להתאמן על כל שרירי הגוף, נייד, לא תופס מקום, וניתן לתלייה
 

ספת כושר + משקולות יד
ספת כושר מומלצת תהיה כזו שניתן לכוון שיפועים שונים כדי לאפשר מגוון של תרגילים
יש כאלו שמתקפלות שאפשר לאחסן כדי לחסוך במקום.
משקולות יד – יש את הרגילות עם פלטות מברזל/גומי, או את הדור החדש שמגיעות עם מעמד, ומתכווננות ובעזרת מחוג אפשר לכוון את המשקל שנרצה  להרים, מאוד נוח, חוסך את החלפת הפלטות, וחיסכון גדול במקום, כמובן המחיר בהתאם
 

- מי שמחפש לעלות רמה ויש לו מספיק מקום ומחפש השקעה שתלווה אותו גם שהמצב יחזור לשגרה או אפילו כתחליף לחדר הכושר, אפשר להתשמש ב:
*מולטי טריינר - מכשיר שמאפשר מגוון תרגילים כגון – לחיצת חזה/פרפר/פולי עליון ותחתון/פשיטת ברכיים ועוד, מה שיאפשר מגוון רב של תרגילים בדומה לחדר הכושר
*כלוב + מוט חופשי  - מאפשר מגוון תרגילים עם משקל חופשי, בעיקר לתרגילי הבסיס (מתח, סקוואט, דד ליפט)


יש לכם עוד שאלות? מוזמנים לפנות ליועצים שלנו שיעשו לכם סדר בתפריט ובתזונה לפי הצרכים שלכם

צפו בגיל גרנות ונלי מסבירים על תזונה ואימונים בסגר

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !