• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 6 דק׳

סיפורו האישי של אבי והתהליך שעבר בפגישות הייעוץ של ישראלבודי.

נכתב על ידי אבי בן שבת, הרצליה

מי לא רוצה בטן שטוחה עם קוביות בולטות שיצביע?
רוב הגברים והנשים שתשאלו אותם יענו בחיוב, אולם רובנו די מוותרים על הרעיון
כי זה נראה כל כך לא בר ביצוע, ולרוב תשמעו תשובה של ''זה גנטי ולא ניחנתי בגנים האלו''.
אז כן, אין ספק שגנטיקה מאוד משפיעה עלינו בחיי היום יום, אם זה מראה חיצוני, גובה, מבנה גוף, וכמובן בטן שטוחה עם קוביות, אבל זה שלא נולדנו מושלמים או עם הגנטיקה הנכונה, זה לא אומר שלא ניתן לנצח אותה, או יותר נכון להערים עליה.
 
שלא תבינו, אין נוסחת קסם של הוקוס פוקוס בלקחת איזה כדור כזה או אחר או אבקה כזו או אחרת להגיע לתוצאות, מדובר על עבודה יום יומית מסביב לשעון תוך כדי הקפדה על משטר אימונים, ובמיוחד תזונה מאוד קפדנית , כאשר מגיעים לשלבים האחרונים בתהליך החיוב אז הגוף שלך כבר עייף, רעב, חלש ,ואתה יותר עצבני בעקבות זה ,
אולם התוצאות מדברות בעד עצמם, והגוף במצב הכי אידיאלי שיכולת לקוות, וזאת בתנאי שפעלת לפי הנהלים והתוכנית עבודה שהוקצתה לך.

 


עד פה הכל טוב ויפה, אבל תכלס, מה צריך לעשות ?

אז אוכל לספר לכם פה את סיפורי האישי ודרכו את מה שעברתי.
כוכבי הילדות שלי היו ארנולד שוורצנגר, סילווסטר סטלונה, ז'אן קלוד וואן-דאם, שתמיד רציתי שיהיה לי את הגוף שלהם,  ובגיל 13 שהתחלתי את ההתפתחות שלי נרשמתי למכון והתחלתי להתאמן.
לא הלאה אתכם בשנים הרבות וכאלפי הטונות של המשקולות שהרמתי, שבסופו של דבר לא הביאו אותי לתוצאות שרציתי ובטח לא לגוף שחלמתי עליו.
היום כולם מודעים לנושא התזונה הנכונה, אולם בזמנו מה שהיום זמין באינטרנט וספרים , היה קיים בחדרי חדרים,  ורק מי שהיה הולך לתחרויות ידע באמת מה צריך לעבור כדי להגיע לגוף האולטימטיבי, את זה שאנו רואים בסרטים.


לפני 9 שנים ,בהיותי בגיל 34,  הגעתי למשבר ואמרתי לעצמי שנמאס לי וכנראה כבר לא יהיה לי את הגוף שרציתי ורציתי להפסיק להתאמן, כי התאמנתי 5 ימים בשבוע ולא הגעתי לתוצאות ראויות, וגם בדיוק התחתנתי ונולדה לי ילדה , ומשכנתה על הראש, כך שהזמן שהיה לי כבר הצטמצם למינימום, ומה שעניין אותי זה להשלים שעות שינה והקריירה שלי .
אבל אמרתי לעצמי שאני חייב לתת לזה צ'אנס, וחבל ש21 שנות אימון ירדו לטמיון.
ולכן דפדפתי באינטרנט ונתקלתי באתר שנקרא ישראלבודי.
מעבר לכך שהאתר מוכר תוספי תזונה והיו בוא לא מעט כתבות מאוד מקצועיות, האתר נוהל על ידי גיל גרנות, יועץ בתחום תזונת הספורט שפיתח עוד בזמנו שיטה שנקראה "השיטה של ישראלבודי" ובעצם סיפקה התאמה אישית מאוד לגברים ונשים, תוכניות אימונים ותזונה לאורך חייו האישיים של האדם, תוך כדי הגדרת היעדים, מדידות כל חודש, הכוונה במידה והתוכנית אינה עובדת כראוי , והכי חשוב זה פאקינג עובד!!

 


אז הגעתי לפגישה, והוא שאל אותי מה היעד שלי.
אמרתי לו פשוט, ''גילי החלום שלי להוציא קוביות ולהיות חטוב''.
גיל אמר לי ''סבבה, תוך מספר חודשים נגיע ליעד''.
פה הסקפטיות שלי נכנסה לפעולה, כי הרי איך נגיע ליעד תוך כמה חודשים אם אני 21 שנה מתאמן ועדיין נשאר במדבר כמו בני ישראל... אבל, הייתי מוכן לנסות כי מה היה לי להפסיד.
קיבלתי את התוכנית, התחלתי לעבוד, התחלתי ליישם, ארוחות, אימונים, אירובי, כל זה לפי הספר, או יותר נכון לפי כתב ידו של גילי ( אני קורא לו ככה כי פשוט התחברנו ממש),  לקח לי 4 חודשים בלבד להגיע ליעד ולרדת מ18% שומן ל10% שומן, כאשר הגוף שלי קיבל משמעות אחרת לגמרי.
ראו קוביות, צלעות, חיבורים והפרדות שרירים, בקיצור הגעתי ליעד שאליו שאפתי כל ימי חיי.
מסקנה, עזבו אתכם גנטיקה, חארטה בארטה,  הכל מדעי.
שלא תבינו, מדובר בלאכול כל 3-4 שעות ארוחות מדודות וקבועות, מה שאומר שצריך להיערך מראש וכל בוקר להכין את הארוחות, יש לשקול את האוכל כי 100 גרם חזה עוף זה לא 150 ולא בערך, זה צריך להיות בדיוק (אמרתי כבר מדעי, אז זהו, תשננו).וכמובן לוותר על חטיפים, מתוקים, וכל הדברים שכולנו יודעים שהם לא בריאים גם ככה אבל כולנו אוכלים אותם, בקיצור נכנסים למשטר אימונים ותזונה מאוד קפדני מה שאומר שינוי אורך חיים, ולכן המהפך צריך להגיע מהראש , כדי שהנפש תהיה מוכנה לעשות את השינוי לגוף , כך שאם אתה לא מוכן לזה ולכל הוויתורים אז היעד לא יושג ,ולכן , הכינו את הגוף והנפש קודם, השאר יבוא.
ובכלל, מי שרוצה להתחטב צריך לעשות המון המון אירובי,
כי חברה, הקוביות לא יוצאות מעצמן...
וכמובן , התמדה , התמדה , התמדה ולא להישבר ולהתפתות.
 

מאז עברו 9 שנים, ואני רץ עם אותה שיטה שגיל וישראלבודי הנהיגו לי בעבר .
במהלך השנים ישראלבודי וגיל גרנות הם כבר שם ודבר ומעצמה בתחום שמלווה אלפי ספורטאים, נשים וגברים, בכל תחומי הספורט ולא רק פיתוח גוף, וספונסרית של מספר ענפי ספורט.
השנה , שאני בן 43, החלטתי לקחת את הצעד לכיוון נוסף , ומעבר לתוכנית הרגילה שלי, רציתי לגדול קצת כי תהליכי החיטוב לאורך השנים גרמו גם לירידה במשקל ולאיבוד שריר, ולכן הייתי צריך להיערך לכך בהתאם ולהתחיל תוכנית חדשה.
לצורך זה, הייתי צריך להעלות במשקל, כי כמו שפסל צריך לפסל פסל, הוא לוקח גוש אבן ואז חוצב , כך גם הגוף, רק פה אנו עושים זאת עם הגוף האנושי, ולכן יש צורך בהדרכה מקצועית.
לצורך כך, גיל שליווה אותי באופן אישי מהיום הראשון, ליווה אותי גם פה, והתחלנו תהליך לפני שנה כאשר העלתי כ10 קילו והגעתי למשקל של 86 קילו (הכי גבוה אי פעם), ומפה הייתי צריך להתחיל את תהליך החיטוב שלי, להוריד את השומן ולהשאר עם השריר.


העלייה במשקל הייתה מבוקרת ולכן איכות הגוף והשריר הייתה גבוהה , אבל אין מה לעשות, שעולים במשקל הגוף עולה גם באחוזי השומן ולכן מפה התחלו תהליך חיטוב.
תהליך החיטוב לקח כחצי שנה, כאשר אנו משנים כל חודש-חודשיים את האימונים ומתאימים את תוכנית התזונה בהתאם.
כאשר היום, שסיימתי את התהליך, אני במשקל 74 קילו (12 קילו פחות מלפני חצי שנה), אבל גדול יותר בנפח ומתחת ל 10% שומן.


נתון חשוב שלא ציינתי, לא , אני לא עובד במקצוע פיתוח הגוף, אני מנהל מכירות בן 43 שעובד עד השעות הקטנות של הלילה לעיתים קרובות , אב ל3 בנות , ומנהל משק ביית מאוד פעיל (כולל ספונג'ה, כלים , קניות, הכנה כל יום של 3 בנות לגן ולבית ספר כולל כל סוגי התסרוקות- גברים אין מה לעשות, זה המודל שגדלתי עליו שגבר צריך לדעת לעשות הכל ), ואין לי זמן להתאמן יותר מ3 פעמים מקסימום בשבוע,  כך שהחוכמה של כל התהליך שעברתי, היא להגיע ליעדים על ידי ההתאמה של תוכנית האימונים והתזונה לאורך חיי, ובזה גיל אלוף ללא עוררין ויודע למצוא את הנוסחה הנכונה או את המכסה לכל סיר .
ולכן, המסר שלי פה הוא לנשים וגברים יחדיו, אל תמצאו סיבות למה אתם לא יכולים, כי קל להאשים מישהו או משהו, פשוט קבלו החלטה שאתם הולכים על זה וצרו קשר עם המומחים בנושא שילוו אתכם בתהליך, שהוא תהליך לא קל,
אבל שמגיעים לתוצאה, אז מעבר לסיפוק הרב והמחמאות מסביב, אתם כבני אדם תצאו מחושלים יותר לחיים , ותראו שתיישמו את זה גם לגביי יעדים אחרים שתרצו להגיע,
ואתם יודעים מה, אתם תגיעו... רק תאמינו.

שלכם, אבי

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !