• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
ערן גורי – מאמן כושר מוסמך ויועץ תזונה
זמן קריאה: 4 דק׳

זה לא קל להתחטב, לפחות עבור רוב האנשים, וזו הסיבה מדוע  איבוד שומן מהיר הוא תמיד נושא חם. רובכם שקוראים את זה רוצים לחשוף את שרירי הבטן שלכם במוקדם ולא במאוחר.

אז כדי לשים אותכם על המסלול הנכון, הנה 5 טיפים לשריפת השומן.

1. השמר מג'אנק פוד רוב הזמן

אולי אתם חושבים שכמה עוגיות וציפסים לא יעשו את ההבדל, אבל אתם תהיו מופתעים עד כמה, משקאות ועוגיות על בסיס קבוע מצטברות (שראינו כרגע חבילת עוגיות, ועל כל עוגייה, , ארוזים 125 קלוריות ! תאכל 8 וזה בערך חצי צריכת הקלוריות היומית שלך, 1,000 קלוריות).

שים לב שאמרנו להשמר מגאנק פוד "רוב הזמן." זה בכדי לאפשר זאת פעם או פעמיים בשבוע במשך הדיאטה.

זה טוב מנטלית וחוץ מזה,  זיוף ביום אכילה בודד, עם זעזוע גבוה יותר קלוריות, מונע מחילוף החומרים שלך להאיט, אז זה דבר טוב.

כמו כן, טעות נפוצה היא לבצע קיצוץ ענק קלוריות בבת אחת. אנשים רבים מקבלים מוטיבציה לאבד שומן שהם מרעיבים את עצמם מיד. וזה גורם לחילוף החומרים להאיט עד כדי זחילה, ואז הגוף שלך חושב שהוא גווע ברעב, וכתוצאנ מכך עוצר את פירוק השומן ובמקום מפרק שריר יקר שצברתם .

את זה אנחנו לא רוצים!!! הלקח הוא להפחית את הקלוריות בהדרגה, והפעולה הראשונה היא לחסל ג 'אנק פוד, רוב הזמן.


2. הורד או הגבל את צריכת האלכוהול

כמה בירות מדי פעם לא יזיקו, אבל אם אתה עושה את זה באופן קבוע, אתה סוגר את מנגנון שריפת שומן. הסיבה היא כי הגוף שלך שורף את האלכוהול ראשון, זה הופך המצע האנרגיה הראשי שלך.

אז אתה שורף את האלכוהול, מה קורה לאוכל שאתם אוכלים? זה רק עודף קלוריות שהולך ישירות אל תאי השומן. לא טוב. כלומר, כאשר אתה בוחר לשתות, לא לאכול הרבה .


3.
 האט את קצב ההורדה של המשקולות באימון שלך

לפחות סט אחד מתרגיל מורכב, השתמש בשיטת הקצב ½1 שניות למעלה  ו-  4-6שניות כלפי מטה. במילים אחרות, להוריד את המשקולת ב 4-6 שניות ואת ההרמה בשניה וחצי..

לדוגמה, בלחיצת חזה על הספסל, דחיקת המשקל תתבצע בשניה וחצי ,והורדת המשקל ב 4 שניות.

הדגשת החזרה השלילית יוצרת טראומה יותר שרירים, וזה דבר טוב עבור שריפת שומן.
זה בגלל שזה לוקח אנרגיה כדי לתקן את הנזק לשריר. חילוף החומרים שלך מואץ להילוך גבוה עבור תהליך ההחלמה כולו, בדרך כלל זה עד יומיים או יותר אחרי האימון.

אז אתה שורף שומן 24 / 7, כן, אפילו תוך כדי שינה. נהדר , לא?!


4. לך עד הקצה בסיום כל אימון

שריפת השומן תתייעל אם תכלול באימון שלך תרגילים עם מתח קבוע כגוןpushdowns עבור התלת ראשי ו Crossovers עבור חזה ופשיטת רגליים במכונה עבור הרגליים.

על ידי שמירה על מתח קבוע על השריר היעד אתה גורם לחסימה של זרימת דם למקום , זה גורם להרגשת שריפה במקום וכך משפר את שיחרור הורמון הגדילה הטבעי שלך. 

הורמון גדילה מחזק את השרירים ורקמות חיבור, אבל זה גם הורמון שמעודד שריפת שומן . 

בסוף כל אימון של חלק גוף - סיים עם סט אחד לפחות של תרגיל-מתח מתמשך של לפחות 12 חזרות מבוקרות על מנת לגרום לשריפה הזאת בשריר.

 
5. בצע אירובי קל לאחר אימון משקולות

אתה שורף את כל הסוכר בדם שלך תוך 30 דקות עד שעה של הרמת משקולות. כלומר, כל פעילות נוספת לאחר  זמן זה תשתמש בשומנים כמקור אנרגיה עיקרי.

במילים אחרות, מיד אחרי אימון המשקולות זה זמן השיא לשריפת שומן. כל מה שדרוש הוא 15 דקות על הליכון או אופני כושר לעשות שינוי רציני במאגרי שומן שלך. זה הזמן היעיל ביותר לשריפת שומן שאתה יכול לעשות.


לסיכום
:

אתה צריך לראות שינוי בולט לעין בגוף שלך אם אתה עקבי, עבוד עם משקולות במשך כשעה ,ארבעה ימים בשבוע ובצע  אחרי כל אימון 15 דקות של אירובי.

אירובי בימי המנוחה שלך זה בסדר רק על תגזים.אפילו 30 דקות הליכה יורידו מספיק קלוריות לאותו יום.

אכול נקי, אבל אל תהרעיב את עצמך, דאג לקבל שפע של חלבונים, פירות וירקות .

נסה כל האמור לעיל במשך 30 יום ותתכונן להיות מופתע!

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !