• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
מנתץ הסטיגמות
זמן קריאה: 5 דק׳

כל רווקה שתביא הביתה את רן לוי תעבור בקלות את מבחן ההורים: הבחור קצין קרבי במיל' ובוגר תואר שני. אה כן, עכשיו הוא גם מר ישראל במשקל קל. ואיך זה מסתדר יחד? תתפלאו

בחור סופר משכיל בעל תואר שני, קצין קרבי במיל' ומתנגד בתוקף לשימוש בחומרים לא חוקיים: על פניו זה נראה כאילו שרז לוי עובד בלהפריך סטיגמות על בודיבילדרים.

אם תסתכלו על התמונות שלו מהתחרות האחרונה, באוגוסט 2013 באיגוד ifbb, אין מצב שתוכלו לנחש שעל הבמה הוא שקל באזור ה 65 קילו (!) בלבד.

החיטוב המצוין והייבוש המושלם, ביחד עם מה שקוראים "בגרות שריר" – עבודה של שנים רבות גם אם לא רצופה – עשו עבורו את העבודה.

קטגוריית המשקל הנמוך מאפשרת הזדמנות טובה גם לחבר'ה הקטנים יותר לעשות הישגים.

בודיבילדינג הוא כבר מזמן לא רק מפגש של מפלצות, גם בשל דרישת הקהל, ואני מדבר על קהל העוסקים במלאכה.

הטייפ קאסט של לוי, בחור חטוב שרירי ואסתטי, לא גורילה מאיימת, תופס חזק מאוד גם בעולם.

לכן גם צצה לאחרונה קטגוריית ה"מן פיזיק" שנכנסה אפילו לאולימפיה, ומקנה למתחריה המצטיינים מעמד יוקרתי של "כרטיס פרו".

"אני לא מחפש להיות מפלצת, אני לא מסתכל על האספקט הזה כדבר החשוב ביותר בספורט", גורס לוי, "זה נכון שמי שראה את התמונות לא האמין שככה שקלתי שם".

 

מה אתה אומר למי שטוען שזה לא ממש משקל של בודיבילדר?

"כל אחד והמטרות שלו. אם הייתי עושה מאסה כמו עכשיו אני בטוח שהייתי מגיע כבד יותר אבל לא כבד בהרבה כי זה לא הכיוון שלי".

הכיוון של לוי, כאמור, מגוון מאוד. הרקורד שלו הוא משהו שכל רווקה הייתה שמחה להציג להוריה כדי לקבל מהם את ברכת הדרך: תואר שני בפוליטיקה ותקשורת, ושירות סופר קרבי בחטיבת גבעתי.

עשה את כל תפקידי הלחימה האפשריים והגיע עד דרגת מ.פ. לפני 4 שנים, כשהוא בן 26 הצבא שלח אותו ללימודים, ואז גם נכנס יותר חזק לאימוני כוח סדירים ותזונה נכונה.

"התאמנתי תמיד, מגיל 16. בתקופות אינטנסיביות בצבא שמתי את זה בצד אבל זה תמיד היה שם און אנד אוף. כשהתפנה זמן וסדר היום שלי הפך שפוי יותר נכנסתי לזה מסודר, נתתי יותר דגש וכמובן התוצאות הגיעו".

 

ישר חשבת להתחרות?

"הייתי וצפיתי בכמה תחרויות כצופה, זה עניין אותי. המפנה היה כשבאתי לגיל גרנות (מייסד ישראלבודי והשיטה). אמרתי לו: שמע אני רוצה שתדריך אותי. ידעתי שעם כל הניסיון שלי, שהרבה מפתחי גוף מהגדולים בארץ עברו דרכו, אם אני רוצה לקחת את זה עוד צעד אחד קדימה, אני צריך הדרכה ממומחה. כל שנה בקיץ גיל היה מוריד אותי לאזור ה 8 אחוז והייתי מרוצה. השנה, 3 חודשים לפני התחרות אמרתי לו: שמע אני רוצה להתחרות. גיל לקח את זה בשתי ידיים, בנה לי תפריט ותוכנית מ א' עד ת', בלי פשרות. אני יודע שהוא הכין עשרות מתחרים מצוינים שהפכו לאלופים. עשיתי אחד לאחד מה שהוא אמר, וראית איך הגעתי,  כמו שגיל קורא לי - חייל".

אני מניח שעכשיו תספר כמה זה היה קשה.

"תראה, אני ידעתי לאן אני הולך. רציתי לבחון את היכולת שלי, לראות איך אני לוקח את זה לשם, לראות אם אני יכול לעמוד בזה. זה נכון שלא היה קל, עבדתי כמדריך אישי בזמן הזה אז היה לי יתרון שהייתי כל היום בחדר כושר. אולי אחרת לא הייתי מצליח. בשלב מסוים היו 3 אימונים ביום, כוח, פעמיים אירובי, תכניס גם פוזינג למשוואה, זה בטח לא קל. מצד שני אני רואה בזה גם יתרון בהיבט נפשי, ואספר לך למה: אתה מגיע לרמה כזאת של סגפנות, אתה מתנקה מכל הסוכרים והמטעמים והג'אנק. יש בזה משהו. קצת כמו נזיר בודהיסטי, יש בזה משהו מזכך".

איזה תוספי מזן סייעו לך בתקופה הזאת?

אני לא מתפשר, העסק יקר אבל עושה את שלו, במיוחד שיצאתי בהחלטה לא לגעת בחומרים לא חוקיים היה עלי באמת לתמוך בכל דרך אפשרית בזכות תוספי תזונה בטוחים וחוקיים.

ראשית זה החלבון, אני חסיד של חברת SYNTRAX, אחלה מוצרים, איכות מעולה והם מגובים בבדיקות מעבדה מה שנותן לי ראש שקט.  בוא נגיד שגם השימוש של יחידות מסוימות של הצבא במוצרים של החברה נתן לי עוד לגיטימציה להשתמש במוצרים של החברה.

HMB מבחנתי הוא MUST  ! , ההתאוששות מהירה יותר, הכוח שלי נשמר ואני פשוט מצליח לעמוד באימונים האינטסיבים, מידי פעם אני נעזר בקריאטין הטהור או האדרנול 8 של צ'מפיון, בחודשיים האחרון אני מוריד את הקריאטין בכדי להמנע מספיחת נוזלים מיותרת וקבל מראה יבש יותר.

בין לבין אני משלב את הבטא-אלנין בכדי לאפשר להוריד את ריכוזי חומצות החלב בשריר ולהחזיק יותר זמן באימון.   

ג'אנק זה דבר שבא בחשבון מבחינתך בשגרה?

"אני אוהב מאוד לאכול אני גם מבין בזה, אני אוהב לבשל ולכן זה לא קל לי לשמור תמיד אבל אם אני בחיטוב אני עושה אחד לאחד מה שגיל אומר לי. בשגרה שלי אני כן מתפנק מידי פעם, אבל משתדל לשמור על שגרה של אוכל איכותי, זו דרך חיים".

תתחרה שוב? אני שואל כי התרשמתי שזה לא ממש משאת נפשך.

"צודק, אני כרגע לא חושב על זה. לא רואה אתגר לעלות שוב ב 65, הרבה יותר מזה אני לא בטוח שאני בכיוון, אבל לך תדע בעתיד – אני לא פוסל לנסות לעלות קטגוריה. כרגע יש לי דברים אחרים בראש, לפתוח בית קפה למשל. יש לי מלא תוכניות".

אם אתה לא מתחרה, אתה עדיין צריך הכוונה והדרכה?

"לגמרי. אפילו עם כל הניסיון שצברתי ואני מבין יפה אוד בתזונה ומדריך אנשים, כשאני אישית רוצה משהו וקובע מטרה אני הולך לגיל כדי שיכין אותי. אתה צריך עין של מקצוען ומישהו שידע לכוון אותך, בעיני זה הכרחי כדי להתקדם ולהגיע ליעד לא משנה כמה ידע או ניסיון יש לי". 

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !