• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
צוות ישראלבודי
זמן קריאה: 2 דק׳

ליפוקאט

אם אתם מחפשים תוסף שיעזור לכם לקחת את החיטוב צעד אחד קדימה, ליפוקאט הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

השילוב הייחודי של מרכיביו – קפאין, תפוז מר, תה ירוק ו-CLA הופכים אותו לפורמולה ייחודית שתעזור לכם להעלות את רמות האנרגיה בעת החיטוב וגם תסייע בהאצת קצב חילוף החומרים והשריפה הקלורית. מה כל רכיב במוצר נותן?

קפאין - מסייע בהעלאת רמות האנרגיה. בעת החיטוב אנחנו נמצאים בחסך קלורי מה שגורם לרמות האנרגיה לרדת לאט לאט, כל כמוסה של ליפוקט מכילה 200 מ"ג קפאין, כמות שנותנת בוסט מעולה.

תמצית תפוז מר – פרי שאינו נפוץ למאכל אדם עקב טעמו המר, אולם ההרכב הכימי הייחודי שלו מזרז את קצב שריפת השומן.

תה ירוק – מכיל רכיבים שאחראים על שריפת השומן ומכיל גם קפאין.

CLA – מסייע להפחתת השומן בגוף, בעיקר הדגש הוא על השומן הביטני.

אם אתם מחפשים תוסף תזונה שיעזור לכם בחיטוב, שיציג פורמולה ייעודית שנבחנה בקפידה ושבנוסף הוא מאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות הישראלי, מה שלא ניתן להגיד על כל שורף שומן, ליפוקאט הוא הבחירה עבורכם.

HMB

HMB הינו תוצר פירוק של חומצת האמינו המוכרת לאוצין. היא העיקרית מבין חומצות אמינו מסעופות השרשרת או בשמן המוכר יותר, BCAA.

היתרון של HMB על פני צריכת BCAA בצורה הקלאסית הוא העובדה שהספיגה שלו טובה הרבה יותר, מה שנותן לנו הגנה טובה יותר על השריר מפני קטבוליזם (פירוק שריר) ובנוסף משפר את יכולת ההתאוששות שלנו מהאימונים.

HMB מומלץ בייחוד לאנשים שמבצעים אימונים בצורה אינטנסיבית וחשובה להם ההתאוששות מהם. בנוסף הוא מסייע להגדלת מסת השריר, הגנה מפני פירוק שלו (מה שהופך אותו ליעיל במיוחד בתקופת החיטוב). ובעצם ניתן לצרוך אותו במהלך כל השנה, גם בתקופת החיטוב וגם בתקופת העלייה במסה.

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !