• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
יואב טל
זמן קריאה: 16 דק׳

לוליק בראיון עם יואב טל כתב השרירים של ישראלבודי:

תופעת טבע מיוחדת אשר ניחן בכוח רב , זוהי כתבת פרופיל על ספורטאי קצת אחר וקצת שונה ,לא ממש מפתח גוף אך בהחלט מגיע מהענף של הברזל הכבד שכוח המשיכה כנראה שלא משפיע עליו.

לפני שנתחיל בכתבה לבקשתו של לוליק , כתבה זו מוקדשת בהערכה ובהוקרה לאיש יקר ומשמעותי בחייו של לוליק . מישל טורני חבר , שותף לאימונים , ותומך ועוזר בכל דרך אפשרית .

"מישל תודה על הכל מלוליק "  עליו תשמעו בהמשך .

שם מלא : אלכסיי זיידדלין .

אך הגעת לשם לוליק ומזה אומר בעצם ?
     לילדים כשהם קטנים קוראים להם לוליק ומגיל קטן הדוד שלי קרא לי לוליק זהו המשך של השם שלי אלכסיי . כולם קוראים לי רק לוליק .

כמה שנים אתה בארץ ?
אני בארץ כבר 10 שנים .עליתי לארץ בשנת 96 נולדתי באוקרינה  .

בן כמה אתה ?
 אני בן 20 וחמש חודשים בערך .

מהו הגובה שלך ?
 הגובה שלי הוא 1.89 מ" .

 היכן אתה גר ?
 אני גר בפרדס כץ .

 כמה אתה שוקל עכשיו ?

 אני שוקל 137 ק"ג .משקל גוף שיא היה 150 ק"ג .

בסמינר שהיה (22.2.07 ) סיפרת לי שאתה מתכנן לעלות ב-40 ק"ג במשקל גוף . למה בעצם מתבקש לעלות לפני תחרות כל כך הרבה במשקל , כאשר הרבה ממשקל זה הוא שומן ?

 זה הולך לפי משקל אתה צריך להגיע הכי כבד בקטגוריה שלך כך שבעצם לפני התחרות אתה מעל המשקל של הקטגוריה ואז לפני אתה עושה דיאטה קטנה ונכנס לקטגוריה הכי כבד שזה בעצם הכי חזק שאפשר.אני תמיד "באוף סיזאן " יורד המון במשקל כי אני לא רוצה להכביד על הלב .ואני נותן לו מנוחה שיתפקד באופן סביר ביום יום . ובמשקל של 150 ק"ג זה מאוד קשה . אתה כבד, אתה איטי , אתה אפילו לא רואה כל כך טוב .במיוחד אם משקל הגוף עולה ממש מהר הראייה שלך יורדת.

מתי ידעת שאתה יוצא מן הכלל בעניין הכוח ?

   (לוליק צוחק ) . יוצא מן הכלל ? בוא נגיד ככה אני רחוק מאוד מהמקסימום כוח שלי ויש עוד הרבה חזקים ממני . יש לי עוד המון שאיפות , אני עדיין לא 50% מהכוח שלי המתוכנן , אומנם פרסמו אותי כ- האיש החזק ביותר בארץ , אך אני לא רואה את עצמי ככה . יוכל להיות שהגעתי להישגים מסוימים , אך עדיין לא ניתן להגדיר אותי כתופעה .

O.K.  בא ננסח את השאלה קצת אחרת , מתי ידעת שיש לך כוח ?

זה לא עניין של כוח . הגעתי למכון ביחד עם חבר , כשהייתי קטן הייתי ילד מאוד בעייתי . יש לי "סקליוזיס" (שזה עקמת בגב ) חמורה , שמו לי מגן בגב שמחובר לחוליות עמוד השדרה והסתובבתי עם זה שנתיים . במקרה היה שם גם רופא אורטופד שאמר לי לבצע אימונים בבית שיותר דומים "לפילאטיס" , מאשר אימוני כוח. ויש לי חבר ששמו מישל (הוא "הבודי בילדר " של השכונה ) והוא בעצם גרר אותי לאימון הייתי בן 12 כשנכנסתי לראשונה למכון הייתי בן 12. אז גובהי היה 1.75 ושקלתי 49 ק"ג. עד גיל 13 עזבתי את המכון לשנה חזרתי שוב להתאמן בגיל 14 ועד גיל 15 בשנה עליתי כ- 70 ק"ג משקל גוף.
בגיל 16 שקלתי כבר 120 ק"ג הייתה עלייה מאוד דרסטית .

מלקחת אז חוץ מאוכל ?   

עד גיל 16 לא לקחתי כלום אפילו לא תוספי מזון , בקיצור הרבה אוכל טוב של אמא . כל התודה הולך להורים שלי הם הספונסרים העיקריים שלי .

קיבלת גם גנטיקה טובה מהם ?

 לא אבא שלי רזה מאוד וגובה שלו הוא 1.72 , אמא 1.60 .

אז מאפו הגיע הגובה ?

היה לי סבא רבה מעל 2 מטר , אבא שלי מעולם לא עבר משקל גוף שלו מ60 ק"ג.

מהו המצב המשפחתי שלך ?

 ביינתים  אני רווק עם חברה , יש איזשהו מהלך קטן בדרך.

יש תוכניות להתחתן ?

 לא. זה מאוד בעייתי התחום הזה שאני עוסק בו , אני לא יכול לנהל חיי משפחה תקינים .אני מוריד את הכובע לאנשים שמצליחים לשלב משפחה וגם את זה . אורח החיים מאוד קשה הבחורה צריכה להיות מאוד סבלנית . יש גם הרבה מצבי רוח משתנים ,יש ימים שאני הכי אוהב בעולם ויש ימים שאני הכי שונא בעולם .במיוחד כאשר יש אימונים כבדים וזה לא הולך לפני תחרות . כי מי שסופג את "המכות " זה בעצם אנשים שאוהבים אותך . לפעמים אני נסגר בחדר אמבטיה ומוציא את הכעס שלי על המראה , סה"כ אתה מנסה להחזיק את עצמך , במיוחד בתחרות האחרונה באירופה בחודש האחרון היו לי הרבה שינויים בחיים .

התחרות באירופה הייתה התחרות הראשונה ?

זו הייתה התחרות העולמית הראשונה .

ספר לקהל שלנו , שלא מגיע מהתחום מהי כוללת ? ומהם הקטגוריות ?

O.K.  אנחנו נדבר על "פאוור ליפטינג " בינתיים . 3 תנעות עיקריות , שאתה צריך לבצע תוך כמה שעות ברצף .מתחילים "בסקוואט" יש להגיע למצב שהטוסיק צריך לעבור למטה מתחת לברך . זוית של פחות מי 90 מעלות , לבצע חזרה אחת עם מקסימום משקל שאתה יכול . תנועה שנייה היא לחיצת חזה  , אסור לך לנתק מגע עם הרגליים מהרצפה וטוסיק מספסל .עלייך להניח את המוט על החזה לתת המתנה של שנייה וחצי אסור לעלות את המוט עד אשר השופט אומר לך press  (לחיצה ) .עלייך לנעול מרפקים ואסור לך להחזיר עד אשר השופט אומר לך back  (אחורה ) .  תנועה שלישית הרמות מוות dead lift  הרמת משקל על גבי מוט מהרצפה ולנעול את הגב . גם כאן אחרי נעילה אתה לא מוריד משקל עד שאתה לא מקבל פקודה מהשופט.כל התנועות הללו צריכות להתבצע תוך שעה.

האם אתה משתמש בחליפות לחץ ?

ישנם איגודים שמשתמשים וישנם שלא , אני מתייחס לאיגוד שכן והוא WPC  ויש גם WPO  מקדימה יותר . יש עוד איגוד IPS  יש בו גם חולצות אך דקות מאוד שכבה אחת דקה חולצות אלו בנויות מחומר שלא יכולות לעזור לך בלחיצות . באיגוד IPS יש בדיקות של נטילת סטארואיד אך האיגוד הזה מושחת ולא עקב הבדיקות שנערכות , אלה שלא מקבלים מתחרה מכל מדינה במיוחד לא מרוסיה ולא מישראל . בארץ יש איגוד WPC  זה משמח אותי שיש איגוד בארץ אך לשמחה שלי חסר עוד הרבה שהרמה תתפתח יותר בארץ . כגון : חסר מקצה סקוואט , ודד ליפט נכנס רק השנה . חמש שנים סגרו את המקצה של דד ליפט עקב זה שאחד הספורטאים נפצע במהלך התחרות . אז השנה יש גם דד ליפט .בעיקרון אין כל כך מתחרים לזה רוב האכלוסיה מתעניינת רק בבנ"ץ פרס . הספורטאי חושב למה לעבוד רגליים אם אני יכול לשים מכנסיים (נאמר ספק בצחוק ספק בציניות ) .

ספר לנו על התחרות שהייתה באירופה ?

   התחרות נערכה לפני חמישה חודשים בשטודגארד  גרמניה אליפות אירופה הפתוחה מטעם איגוד ה- WPC  . היו כ-17 מתחרים סה"כ . עשו 3 קטגוריות : עד 90 ק"ג , מ-90- 110 ק"ג , ומעל 110 ק"ג . בקטגוריה שלי (מעל 110 ק"ג ) היו 8 מתחרים ששלושה מהם נפסלו עקב פציעות במהלך התחרות . לאחד ברחה הברך זה היה ממש מפחיד .אבל אלו דברים שקורים , וצריך לקחת את הסיכון רואים זאת לפני עוד באימונים .

וזה שווה את הסיכון ?

 ברגע שהחלטת להיכנס לספורט הזה אתה לוקח את הסיכון ולהיות קיצוני זה רק עניין של אובססייה . לדוגמא היום עשיתי סקוואט באימון עם 400 ק"ג סטים בלי חליפה ובלי כלום עד "הפראלל" . אני יושב ומדבר איתך ואני מגלה כתוצאה מאימון זה קרעים חדשים בעור ברגל אני נותן להם שמות עכשיו .

 מה זה "פראלל" ?

בלועזית זה מקביל העצם של הברך צריכה לעבור מתחת ל-90 מעלות , עצם הירך צריכה להיות מקבילה לריצפה  במילים פשוטות שהטוסיק לעבור את הברך פחות מי 90 מעלות . באירופה היה מעניין מאוד התארחנו אצל אנשים מאוד חביבים בחור בשם סרגיי מוזאר הוא אלוף בווארייה בפאוור ליפטינג .זה בחור ממוצא אוקריני אבא שלו יהודי .התארחנו אצלו שבועיים ואדיסלב ואני שעזר לי בהכנות. הוא לא התחרה .ואדיסלב עצמו שיאן עולם בסקוואט הוא טס לפני שבועים לתחרות ארנולד קלאסיק בפוואר ליפטינג .הוא כיון אותי עד לפני שנה וחצי  לא ידעתי מהו הכיון שלי . מלבד שהוא חבר הוא אלוף בפני עצמו הוא מערד. עד לפני שנה וחצי הייתי עושה סקוואט עם 220 ק"ג ובזכותו (ואדיסלב ) ובזכות השאיפה שלו לקדם אותי הוא הסביר לי שיש לי פוטנציאל בלעדיו קשה לי כי אין לי פרטנר . מעיפים אותי מהמכון . חושבים שאני עב"מ מהירח.

 למה העיפו אותך מהמכון? הרי הם צריכים להיות גאים שאתה בכלל מתאמן אצלם
 כבר פעמיים הזמינו לי משטרה למכון .

  למה ?

  יש לי צו הרחקה מהמכון .

 שוב למה ?

 סה"כ כפי שאתה כבר הספקת להכיר אותי וצוות ההנהלה של ישראל בודי למדו להכיר אותי כאדם נחמד מאוד. אך באימונים אני אדם אחר ושונה לגמרי . אסור לדבר איתי בזמן אימון .אני מעקם מוטות אולימפיים .אני הורס מכשירים במכון , אין אפילו מוט אחד נורמלי . ועל כך היו לי מריבות עם המנהל .את האימונים שלי עקב כך אני מבצע מאוחר בלילה כי אין לי שם זכות כניסה . הם לא מחדשים לי את המנוי , הגעתי איתם לפשרה זמנית וקניתי מכספי 2 מוטות אולימפיים וגם אותם עיקמתי . ישנם פחדים שמקשים על הריכוז כשאתה נכנס מתחת למוט של 400 ק"ג , מלבד האחריות שאתה לוקח על עצמך אתה לוקח גם אחריות על התומך ראיתי סרט של תחרות שהמוט נשבר וכתוצאה מכך המוט השבור קרע את הגרון של התומך .

 מתי התחרות הבאה שלך ? 

התחרות הבאה שלי היא בחודש מאי (05-2007) . טרם ידוע לנו המיקום של התחרות נורבגייה או בלגיה .אליפות עולם של "פאוואר ליפטינג" ההבדל בין המתחרים באירופה לבין המתחרים בארץ לי בפרט , אצלם זה המקצוע שלהם , אני עובד בתור מאבטח בלילה על מנת להתפרנס . אחרי לילה של מכות במועדונים וידיים מנופחות מהמכות שהחטפת קשה להתאמן במכון בצורה טוטאלית של 100% .אני לא טיפוס אלים אך מאוד הייתי רוצה להתמסר לספורט  יותר .ולא להשגיח כל הלילה על שתויים .

 האם יש לך ספונסר ?

 מלבד ישראל בודי שעוזרים לי המון באוכל , תוספי מזון , "וגיינרים " אין לי ספונסרים . אגב תוספי מזון אני לוקח רק מספר חודשים לפני תחרות . לדוגמא את השק הגדול של "סיריואס מאס " אני מחסל אחד תוך 4-5 ימים מקסימום .(שק של 5 ק"ג ) .גיל וכפיר יכולים להעיד על כך כתוצאה מכך שישראל בודי לקחו אותי כספורטאי נתמך זוהי מכה קשה פיננסית לישראל בודי מבחינה כלכלית (לוליק צוחק ).

 אנחנו נגיע לישראל בודי , אך לפני כן הייתי רוצה בבקשה לחזור לתחרות שהייתה בשטוטגארד גרמניה , שכידוע לקחת שם מקום רביעי?

 אז בקטגוריה שלי היו 8 מתחרים 3 נפסלו , אני אישית קיותי לקחת מקום אחרון .

 למה ? 

לאחר שחילקו את כל 18 המתחרים ל-3 קטגוריות עשו גם תחרות כללית של יחס כללי בין משקל גוף הספורטאי ליחס שהוא הרים במשקל ומתוך כל ה-18 יצא שאני 4 . ומי שלקח ראשון זה בחור שמשקל גופו היה 75 ק"ג בסה"כ הכללי הוא עשה 10 ק"ג פחות ממני בסה"כ . בנגיוד אליי שאני שקלתי אז כ-150 ק"ג .

ושוב פעם אני שואל למה רצית לקחת מקום אחרון ? 

כי צריך קודם כל ללמוד ולהתרשם מי שחושב להגיע ולקחת ראשון ולא יזכה יחטוף מכה ובחיים לא יתחרה יותר . אני בסה"כ רציתי השתתפות לדרוך על המפה זה הכל , שאנשים יכירו אותי בסוף  יצא שהתברגתי יחסית די טוב . בשלושת המקצים ביחד  הרמתי 970 ק"ג מקום שלישי עשה 980 ק"ג .

 מי שלח אותך לתחרות הזאת ? 

בחור שהכרתי בפינלנד גם מתחרה סרגיי אירח אותנו לשבועיים בביתו נכנסו להם הבייתה באמצע החיים (ואצ"יסלב ואני ) אשתו לא יצא מהמטבח ודאג לנו ל-8 ארוחות ביום ולדיק שקל כ-170 ק"ג ואני כ-150 ק"ג . האיש יודע לארח ולדיק לא התחרה הוא לקח אותי על הכסף שלו ועזר לי בהכנות ולדי שבר שיא עולם בסקוואט 530 ק"ג. הוא כתב בזמנו ללימור לבנת (אז שרת החינוך והספורט ). קיבלנו תשובה שזה לא ספורט אולימפי ולכן לא ניתן להתחשב בזה . אז אתה בעצם מבין שאתה לבד .ולדי התראיין לערוץ 2  וביקש לקבל מגוף כל גוף מסויים תמיכה לפחות לנסיעות .הוא אפילו לא ביקש תמיכה לאימונים או לאוכל , כמובן שהוא מייצג את ישראל , שתבין שרק הטיסות לגרמניה עלו לנו כ-1,300 יורו כל אחד . ההכנה לתחרות היא כ-30,000 ₪ . לתחרות האחרונה לא התכוננתי מספיק טוב התאמנתי רק שלוש פעמים בשבוע במקום שש פעמים בשבוע. מיכון שנאלצתי לממן את הטיסות עבדתי שלוש משמרות רצוף . כל מי שקרוב אליי עוזר לי ההורים , האח , וגם החברה עובדת .

 כיצד הגעת לישראל בודי ? 

את גיל התותח אני מכיר עוד כשהייתי בן 14 הוא היה מדריך חדר כושר בן 18 .הוא היה באותה תקופה בדיוק כאשר עליתי מ50 ק"ג משקל גוף ל120 ק"ג. ואז הוא פתח חנות היינו חברים טובים .מדי פעם הייתי קופץ לחנות ולוקח כל מיני דברים , הכרתי אותו בקניון ג"ים שם גדלתי ומשם כעת מעיפים אותי . (זה נמצא בקניון איילון ברמת גן ) 

לפני תחרויות אני מתאמן באוניברסיטת ת"א באסא  רמת אביב.לצערי אין מספיק משקל להעמיס על המוט סה"כ יש 430 ק"ג על מנת שאגיע ל-600 ק"ג אני צריך לעשות חצאים עם 500 ק"ג , ואין זוהי בעיה רצינית .

RM1  לחיצת חזה ?

בתחרות 245 ק"ג במכון 270 ק"ג . +חולצת לחץ שיכבה 1 דקה במיוחד.למרות שבתחרויות יש לכולם את החולצה העבה 2 שכבות .ואני הגעתי לתחרות עם חולצה ישנה משנות ה-60 ממש דקה צחקו עליי שם לא היה לי אפילו כסף לקנות חולצה שזהו פריט הכרחי ונחוץ החולצה עולה כ-350$ , אני בקרוב ירכוש חולצה כזאת .בתחרות לא היה לי חליפת לחץ גם לסקוואט אז לקחתי את של ולדיק זה היה גדול עליי ולא התאים לי ובגלל שהחליפה לא התאימה (גדול בחלק עליון וצר ולוחץ מאוד ברגליים ועצר לי את הדם ) פשוט התעלפתי במהלך התחרות עצמה . הדם הצטבר עד שהתעלפתי . כל מקצה צריך להיות חליפה מיוחדת .לא ניתן גם להזמין חליפות אלו בארץ צריך להזמין מחו"ל .כך שבסוף התחריתי בלי חליפה כשכל שאר המתחרים היו עם חליפה.הודיעו על כך ברמקול בתחרות שאני הכי צעיר (20) , למרות שאני יכול להתחרות בנוער שזה עד גיל 23 אני לא הולך כי זה לא מעניין . הטוטאל הכללי בנוער זה 1045 ק"ג . כאשר אני באימונים עושה 1170 בטוטאל .

RM1  סקוואט ?

בתחרות בלי חליפה 390 ק"ג. באימון עשיתי גם 430 ק"ג.אך לבד באימון אתה לא יודע אם ירדת מספיק נמוך.במכון לא נותנים לי דעה אובייקטיבית רק רוצים להחמיא.

 מה עם חברים ?

שוב מישל טורני תומך כל הזמן . הוא הולך להפתיע השנה ובגדול הוא הולך להתחרות במר ישראל בקטגוריה משקל הכי גבוה . מלבד היותו חבר אמיתי הוא הבן אדם היחידי שיכולתי לראות לאחר הסיבוך שהיה לי בניתוח

איזה ניתוח ?

היה לי זיהום מזריקה בישבן , וכתוצאה מכך חתכו לי כ-10 ס"מ מהבשר של הישבן . חשבתי שזה הסוף שלי תהליך ההחלמה היה ארוך וקשה מאוד . לא הייתי מוכן לראות ולקבל אף אחד מלבד מישל .היו הרבה דמעות וגידלתי זקן עד הטבור מרוב דיכאון . ומישל עזר לי והחזיר אותי למסלול.

  אימונים ?

אני בין סט לסט נח כ-15 דקות .גם שלב ההכנה לפני ביצוע הסט זהו תהליך בפני עצמו .אני לא יכול להיכנס ככה סתם מתחת למוט משקל של 400 ק"ג. אני חייב לפני זה כמה סטירות לפנים ואיזה בעיטה לירך

 נחזור למשקלי שיא דד ליפט RM1?

בתחרות 350 ק"ג . פסלו אותי כי נפתח לי היד (היד התכופפה מעט בזמן הביצוע) .באימון 330 ק"ג בלי חליפה.

 כמה פעמים אתה מתאמן כעת ?

 חמש פעמים בשבוע ובקרוב אני יעלה זאת ל-שמונה פעמים בשבוע.

 כמה זמן נערך כל אימון ?

 זה תלוי באימון , אני מבצע רק תרגיל אחד בכל האימון ולקראת תחרות אני משלב את כל שלושת התרגילים .בממוצע לוקח שעתיים כל תרגיל 18 סטים מכל תרגיל לפעמים עוזרים לי בתרגילים נוספים לחיזוק כגון : חתירה בעמידה או פושטי ברך.

ספר לנו על התזונה שלך ?

אני טורף שכן אחד ביום זה הממוצע (צוחקים ). אוכל המון כמה שיש וכמה שיותר .

 כשאתה לא מתכונן לתחרות אמרת שאתה יורד במשקל , אז אתה עושה אירובי ?

 אני עושה אירובי כל הזמן , גם בהכנות לתחרות פעמיים בשבוע קבוע.אירובי זה 30 דקות אצלי. רק "סטפר" על הליכונים אסור לי לעלות כי אני פשוט שובר אותם.

 אך המשפחה תומכת בך ?

הם רוצים לתמוך בי יותר אך זה מאוד קשה , יש לי המון מריבות איתם .אין לי מילים לתאר עד כמה הם מקריבים למעני , אני עדיין גר איתם והם עושים הרבה למעני. קשה להם לקבל את זה הם היו רוצים שיהיו לי חיים נורמלים .

ספר לנו משהו מפתיע על עצמך ?

רקדתי פעם עם חוטיני בלבד באיזה מועדון על הבר עצמו הייתי קצת שיכור .(צוחקים ).

אגב כשאני מתחיל "סייקל" אני מפסיק לגמרי את השתייה והעישון . אני לא שתיין ולא משתגע כשאני שותה תופס ראש טוב זה הכל.בהכנות לתחרות אני מתנתק מהעולם לא רואה ולא מכיר אף אחד רוב הזמן הנייד שלי גם מכובה .

ספר לנו על התוכנית של דודו טופז ?

לוליק צוחק . זה היה חוייה. היה מתוכנן שאני יעלה עם אלון צוקרמן וקובי דה קורי . גיל שלח אותי לא ידעתי שזה יהיה בשידור חיי. עלינו ורק לאחר שירדנו להתכונן נאמר לנו שאנחנו צריכים לעלות כבלרינות . אלון וקובי סירבו בטענה שיש להם תואר ויש להם כבוד ולקוחות וזה לא יראה מכובד עבורם . עוזרת ההפקה ירדה על הברכיים והתחננה שיעלו . בסוף עליתי עם אבי פלדמן שממש נתן לי ביטחון ועודד אותי מאחורי הקלעים כבר תכננו רוטינה ביחד אך ומה נעשה . בסוף כשעלינו אבי קפא ולא זז קיבל פחד במה . הבנתי שאני לבד ואני חייב להמשיך הרקדתי אפילו את דודו. אני באתי בגישה של לא משנה מי אתה אם יש לך חוש הומור אף אחד לא יגיד שאתה ליצן .

אגב זכיתי בסוף שבוע בבית מלון שעדיין לא ניצלתי את זה . למחרת קיבלתי טלפון מדודו טופז שהבטיח לעזור ולתמוך לקראת התחרות , ומאז אותה שיחה לא שמעתי ממנו כלום .

 מהם הדברים הקטנים שעושים אותך מאושר ?

 סטייק של איזה 500 ג"ר יעשה אותי מאושר .

 ספר לנו על ישראל בודי ?

גיל הוא בחור טוב וישר. אתה רואה שלא עומד מולו האינטרס הכלכלי קודם כל . הוא אוהב לעזור הוא איש חם וטוב.אני ראיתי אותו מהתחלה מתפתח והוא נשאר צנוע.כל הצוות של ישראל בודי הם אנשים טובים ומדהימים . במיוחד כפיר מנהל סניף רמת גן, יוגי (יוגב) ."ופיתו" (אמיר הרדוף ). הם מתחברים ביחד לצוות מעולה .גיל עוזר לי המון אפילו בהלוואה , כחבר אמיתי .

מילים לסיכום ........ 

הופתעתי לגלות את ההתעניינות הרבה שיש לחברי הפורום הקבועים של ישראל בודי בחיי ופרטים עליי .החמיא לי מאוד , אני גולש קבוע בפורום אך לא כותב. קורא הרבה בפורום. וברכות ממני אלייך על הולדות הבן .

 

תודה לוליק . 

אני אוהב ואשמח מאוד לקרוא ביקורת בונה מכל הגולשים לא רק מחמאות אלה גם דעות ועצות לשיפור . באופן כללי . .

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !