• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
ישראלבודי
זמן קריאה: 7 דק׳

אביב עומר אחרי הזכייה ב ibff: "המטרה שלי עכשיו היא רק חו"ל"

הסגן הנצחי של קטגוריית המשקל הבינוני הפך סוף – סוף לאלוף ושבר את המנחוס לרסיסים. עכשיו הוא מסמן מטרה חדשה: הזירה הבינלאומית. ועוד לפני כן הוא מדבר איתנו על ההכנה הפסיכית שעבר ("5 חודשים דיאטה") ההחלטה להצטרף ל ibff  ("קורה פה משהו גדול") והפרמטרים שהוא מעוניין לשפר בעונה הקרובה. הניגרי מדבר.

רגע לפני שהוא מוכתר כאיש הכמעט או מספר 2 הנצחי, אביב עומר ניתץ לרסיסים את תקרת הזכוכית שחסמה אותו מלקחת מקום ראשון בתחרות ארצית, כשזכה בקטגוריית הבודיבילדינג (קלאס 1) של איגוד ibff לשנת 2013.

לא פחות מארבע פעמים הגיע הכי קרוב שאפשר, בתחרויות קודמות אבל נאלץ להסתפק בתואר הסגן, וללחוץ ידיים למנצח.

השנה הגיע בשייפ הכי טוב אי פעם, וקטף את התואר בקלות. השופטים אפילו לא שלחו אותו לפוזות השוואה מול האחרים, וכבר בדקות הראשונה על הבמה דרגו אותו ראשון.ודווקא בגלל האכזבות הקודמות, הניצחון עכשיו מתוק יותר: "הרגשתי סיפוק ענק, התגובות היו מטורפות, זכיתי לפרגון חסר תקדים. בתחרויות קודמות הייתי מנחם את עצמי שאין כזה הבדל בין ראשון לשני וזכייה בראשון ממילא לא הייתה משנה את חיי. אלא שההבדל, בתגובות, בסיפוק הנפשי, ביחס שאתה מקבל, הוא פסיכי פשוט. זה נתן לי דחיפה עזה להמשך, סימנתי וי על משהו שהייתי חייב והמטרה עכשיו היא רק חו"ל". 

מפריע לך שלא התחרית שם מול שמות גדולים?

"תראה, עיקר הסיפוק שלי הוא מהרמה שהבאתי את עצמי. זה לגמרי נכון שלא עמדו מולי בקטגוריה אנשים שהייתי מחשיב לעילית של הספורט הזה, אבל אני לא יכול לשלוט על הקאסט שבא. עדיין עלה מולי בחור ששנתיים רצוף לקח את הראשון בקטגוריה שלו ב ifbb, זה לא שהתחריתי מול קונוסים. ומי שמבין יודע שבשייפ הזה הייתי יכול לנצח כמעט כל קטגוריה בכל איגוד. חוץ מזה, מותר שפעם אחת גם יהיה לי מזל בקאסט נוח יחסית, אחרי שכל פעם המזל לא היה לצדי. אגב, מתוך 4 הפעמים שהפסדתי את המקום הראשון בעבר אני יודע בוודאות שלפחות פעמיים הגיע לי לקחת אותו ואני גם יודע בדיוק מדוע ולמה הוחלט שם לא לתת לי את זה. אבל תמיד נהגתי כספורטאי. המתמודד מולי לא אשם שעשו שם פארטייה. תבדוק, בכל הפעמים שהפסדתי לחצתי יד וחיבקתי את המנצח".

 

מה היה חסר לך כדי לנצח גם באוברול השנה?

"קודם כל, סאפי אבו חמד מתחרה נהדר וחבר שלי, ואני מפרגן לו, הוא הגיע מעולה, וכמו שאני השתפרתי בשנים האחרונות, הוא גם כן השתפר, כשנקודת הבסיס שלו הייתה טובה יותר. אני כן חושב שיכלו ללכת גם אחרת, כי מבחינת ייבוש ומבחינת רגליים היה לי יתרון, אבל סאפי עבה ממני בפלג גוף העליון, הבנתי שבקטע הזה השופטים הלכו עם המאסה שלו ואני לגמרי מקבל את זה. מה שחשוב הוא שהשיפוט היה נקי ולא היו קומבינות, את זה אני אומר לך בוודאות. לגבי מה שחסר, אני ארצה לשפר באוף סיזן הזה את העובי הכללי שלי ולהוסיף גודל בעיקר למעלה. צריך יותר עובי, כדי להיראות שלם יותר בפוזות צד. אני גם רוצה יותר המסטרינג ולשפר גב תחתון".

אביב עומר מוכר כמתחרה מסודר ופדנט שמתכנן דברים שנה מראש. למרבה האבסורד, דווקא את תחרות השיא שלו הוא לא ממש תכנן: "האמת היא שלא חשבתי להתחרות הקיץ", הוא מספר, "אחרי שנה שעברה אמרתי שאני אקח קצת טיים אוף כדי להתאושש. עשיתי מאסה כרגיל כמו בכל חורף, ובמאי בערך נכנסתי לחיטוב קטן כדי לאזן את הגוף. אני פשוט לא מאמין במאסה רצופה של שנתיים, לדעתי בשלב מסוים פשוט צוברים רק שומן. לכן התחלתי דיאטה מתונה. ירדתי יפה ותכננתי כבר להפסיק ואז חודשיים בתוך החיטוב איפשהו ביולי נתי בן משה, סגן איגוד ibff ישראל אמר לי שמארגנים תחרות ארצית באוקטובר. אמרתי: וואלה אני כבר בשוונג, הולך לי סבבה אז למה לא? יצא שההליך נמשך חמישה חודשים, שזה באמת קיצוני, אבל מצד שני כנראה ככה גם הצלחתי להגיע כל כך חד. החזקתי שייפ תחרותי כבר חודש וחצי לפני התחרות, זה חסר תקדים בקריירה שלי, בדרך כלל הייתי מגיע לשייפ שבועיים לפני".

5 חודשים?

"אכן זה חריג. לא אחזור על זה. המטרה שלי עכשיו היא היוניברס באוקטובר הבא, אני מתכנן את העונה באופן כזה שחיטוב ייקח 3 חודשים. במפתיע לא היה לי קשה. נהניתי מאוד מכל ההליך. היו לי משברים קטנים בחודש האחרון בעיקר ברמה המנטאלית אבל בזכות התמיכה הנפלאה שקיבלתי מישראל בודי ומחברים קרובים כמו תומר שוקרון וטל ניסנוב, הצלחתי לשרוד את זה. בשבוע האחרון היה ממש קלי קלות. לתחרות הגעתי מפוקס מאוד. הכל תיקתק, לא שתיתי טיפה אחת מעל מה שקבענו, העמסה על הגרם, צבע, בזכות טל ותומר – היה פיקס. חימום מעולה, הייתי מותש מאוד אבל לא באפיסת כוחות. הפוזינג נורא השתפר ועדיין צריך לשפר אותו בהרבה לפעם הבאה. בסך הכל הייתה חוויה מדהימה. צריך להגיד מילה טובה לנתי ולסטיבן על הארגון, ההפקה הייתה בליגה של הגדולים, אני אומר את זה מתוך המון ניסיון וידיעה של מה קורה באיגודים האחרים ולא תוציא ממני מילה אחת רעה עליהם, כן? זה לא הסגנון שלי".

 

למה החלטת להתחרות דווקא ב ibff?

"כמו שאמרתי, השנה הסתדרו לי הדברים בגלל התאריכים אבל קרה פה משהו הרבה יותר גדול מזה. דני רובס כתב כבר ש"דברים טובים תמיד באים בזמן נכון", אני מאמין גדול במשפט הזה. אני חושב שסטיבן עשה דבר גדול כשהוא יצר אלטרנטיבה הוגנת מפרגנת ונגישה כל כך. ספורטאים שבאו השנה קיבלו יחס נדיר, אני אומר לך את זה מניסיון, לא תמיד טוב, אפילו – בדרך כלל לא טוב. איגוד שנמצא איתך בקשר לאורך השנה, שלא גובה דמי הרשמה, שמעניק כסף למנצח, זו בשורה. אני יודע שיש עוד תוכניות גדולות, שמע יש לך שם חבורה של ספורטאים שלכולם יש באמת כוונות טובות ואהבה לספורט. אני רוצה להיות חלק מזה ואני אהיה חלק מזה. יש לי כוונה לעזור לסטיבן ולנתי באופן פעיל בעתיד, אם אני מתחרה רק בחו"ל – וזו הכוונה – אין לי ניגוד עניינים לסייע להם במה שאני יכול, ואעשה את זה. אני חושב שהאיגוד יכול לגדול ולהיות פקטור משמעותי. תזכור עוד דבר: האיגוד לא מגביל ספורטאים להתחרות רק אצלו. ההפך. זו גישה בריאה של אנשים שמבינים ספורטאים".

אומרים שיש לך שיטה מיוחדת לעשות אירובי.

"כן (צוחק), תראה אני אגלה לך שלא הייתי דקה אחת על המסלול במכון כושר השנה אבל קרעתי את עצמי בהליכות מהירות בהרים המדהימים של טבריה. בעניים הזה התל אביבים בהחלט יכולים לקנא בנו. יש לנו יער שקוראים לו שוויץ, ולא בכדי. עליות מטורפות פיתולים חדים. אוויר נהדר, נוף מטמטם. הכי טוב שיש. ככה עשיתי את כל החיטוב, הליכה בחוץ, מוזיקה באוזניות, תענוג. אני פריק של קרדיו בחיטוב, אני חושב שכמה שיותר, יותר טוב. לא מאבדים שריר אם עושים נכון את שאר הדברים, זה שטויות לחשוב את זה בכלל".

 

איזה תוספים אתה לוקח כדי לא לאבד מאסת שריר בזמן חיטוב?

אני כבר למדתי שבחיטוב צריך לדעת לשמור יותר מהרגיל,  אחרת אתה מאבד שריר וככל שהחיטוב ארוך וקשה יותר ככה גם הסיכוי לאבד שריר גדלה, לכן דבר ראשון אני תומך ב HMB, והרבה HMB של פרובודי, בערך 5-6 גרם ליום ( ההמלצה היא ל3)  אבל פה אני לא משחק ולא לוקח סיכונים, הגוף שלי דורש יותר ולכן אני צריך יותר, במקרה הזה אני חייב להגיד תודה לישראלבודי ולחברת PROBODY  שבאמת עזרו לי עם המוצר ומימנו לי כמות גדולה שלו.
במקביל אני עם גלוטמין מיקרונייזד של סיינטרקס, בכדי לצמצם כמה אפשר את פירוק השריר ולהגביר את קצב התאוששות, בערך חמש גרם מיד לאחר אימון ומנה זהה לפני השינה בכל לילה.
לגבי חלבון אני נעזר בחלבון טהור של נייצר בסט- הפרפקט ווי, שאינו מכיל פחמימות ודל מאוד בלקטוז ומגוון מידי פעם עם תשלובת חלבון MATRIX5.

המעבר מחיטוב למאסה מתבצע אצלך מייד?

"לא. אחרי תחרות אני לוקח בדרך כלל כחודשיים כדי להתאושש ולאזן את הגוף. אני לא חושב שלצאת מייד מחיטוב קיצוני למאסה זה דבר נכון. אולי זה משתנה מגוף לגוף. הכוונה שלי כרגע זה לשמור על מאזן ניטראלי פחות או יותר עד פברואר ואז לצאת למאסה חזקה. אם הכל ילך לפי התוכנית אני אתמודד ביוניברס באוקטובר 2014, בעזרת השם".

 

איזה תוספים תמליץ לקחת במאסה?

זה כבר עולם שונה, אבל אני חייב להגיד לך שאני נשאר עם ה HMB רק יורד למינון נמוך יותר של 3 גרם ליום. במקביל משלב את זה ים קראיטין טהור של צ'מפיון או PROLAB ופשוט עושה העמסה.
לאחרונה התחלתי להשתמש גם בבטא אלנין של פרולב, ואני יכול להגיד לך שזה פשוט עושה את העבודה, התאוששות מדהימה וגם הכוח.

מה שחשוב בתקופה הזו זה הרבה הרבה נוזלים ואנשים לפעמים פשוט מזלזלים, אבל הגוף שלנו זה כמו רכב שחייבים לצנן אותו כל הזמן אחרת הביצועים יורדים.

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !