• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
אתר FoodsDictionary
זמן קריאה: 3 דק׳

אתר FoodsDictionary: אתר התזונה שכל הדיאטניות נעזרות בו

בגלל שאתם מבקרים אצלנו באופן קבוע (או מזדמן...), צורכים מהמדריכים שלנו (וגם מתוספי התזונה...) וגם בגלל שאתם בטח מתאמנים ופעילים פיזית בין אם זה למטרות של חיטוב, ירידה במשקל או בניית מסת שריר, התזונה שלכם חשובה לכם ולכן, רצינו לשתף אתכם (במיוחד עם אלו שעדיין לא מכירים) את אתר FoodsDictionary (מילון האוכל של ישראל).

FoodsDictionary כבר מזמן הפך לאחד מאתרי התזונה והקולינאריה הגדולים בישראל. הפורטל הוקם עוד בשנת 2009, ומהווה בית לחובבי התזונה הנכונה, שוחרי הבריאות ואף אנשי המקצוע השונים כמו דיאטניות, מאמני כושר ועוד.

אז החלטנו לפרגן ולסקור את כל הכלים, המחשבונים והמידע שהפורטל הנהדר הזה יכול להציע לכם. 

כשמו כן הוא - מילון האוכל

הבסיס המרכזי של אתר FoodsDictionary הוא מאגר עצום של למעלה מ- 8,000 מוצרי מזון שונים: מאכלים כלליים כמו פירות וירקות לדוגמא, ומוצרי מזון ספציפיים של חברות מזון מישראל (לדוגמא, שימורי טונה, במבה וכדומה). הנתונים המוצגים באתר אודות כל מוצר מזון הם אותם נתונים בדיוק המופיעים על גבי אריזת המזון של היצרן, כפי שניתן להבחין בהם ברשתות שיווק המזון. מאגר המוצרים והמאכלים נחשב לאיכותי ואמין במיוחד, ולא בכדי אנשי תזונה רבים עושים בו שימוש.

אלפי מתכונים עם ערכים תזונתיים מלאים

אתר FoodsDictionary הוא אתר תזונה ומתכונים המשלב בין שני העולמות של תזונה נכונה ובריאה מצד אחד, וקולינאריה עם מתכונים נהדרים מכל הקטגוריות מצד שני. באתר ניתן למצוא למעלה מ- 6,500 מתכונים שונים, כשהייחודיות היא ערך תזונתי שמתלווה לכל מתכון (קלוריות, חלבונים, פחמימות, שומנים, ויטמינים ומינרלים).

כלי מעניין נוסף הוא "מנתח המתכונים" המאפשר קבלת ערך תזונתי אוטומטי לכל מתכון שרוצים על ידי העתק-הדבק של מצרכי המתכון (קיימת גם אפליקציה בתשלום חד פעמי של 19.90 ש"ח - הרבה יותר נוח ושווה את המחיר).

מחשבוני תזונה מתקדמים והמון כתבות תוכן

באתר ניתן למצוא פיצ'ר בו תוכלו למעשה לנהל יומן תזונה אישי, לבנות תפריטי תזונה לפי מוצרי המזון שאתם צורכים ולקבל את המינונים המומלצים עבורכם על פי הנתונים האישיים שלכם. המערכת קלה לתפעול, נוחה ויכולה לסייע לכם לנהל את אורח החיים הבריא שתאמצו, לרדת במשקל או לשמור על הקיים. בנוסף, תמצאו באתר מחשבון קלוריות מתקדם במיוחד ונגיש לכולם, מחשבון BMI, מחשבון צריכת קלוריות, מחשבון שריפת קלוריות ועוד. בנוסף, תמצאו באתר מאות רבות של כתבות תוכן במגוון תחומים שונים. הכתבות נכתבות על ידי אנשי מקצוע כמובן.

סרטוני וידאו למתכונים

מאות מתכוני וידאו בסגנון מהיר ומיוחד הנלווים למתכונים באתר - תורמים מאוד להבנת המתכונים! כדאי לכם מאוד להציץ במדור הוידאו באתר, אנחנו בטוחים שלא תתאכזבו, המגוון רחב מאוד.

אפליקציות למובייל

כפי שהזכרנו קודם, תוכלו להוריד בעלות חד פעמית את אפליקציית "אנלייזר למתכון" (מנתח ערך תזונתי אוטומטי למתכונים), וגם תוכלו להוריד אפליקציית מובייל נוספת למתכונים ("Foods מתכונים", ההורדה בחינם) הנחשבת לאחת מאפליקציות המתכונים הטובות בישראל.

בשורה התחתונה

מדובר על אתר חובה לכל מתעניין בתחומי התזונה והקולינאריה. תוכלו להודות לנו לנו על ההפניה אחרי שתהפכו אותו למעין "אתר בית" עבורכם (:

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !