• סניפים
  • צרו קשר
  • בימי הלחימה זמני אספקת המשלוחים יהיו ארוכים מהרגיל, אנחנו עושים את המירב לזרז את השילוח מול חברות השילוח השונות
להזמנות וייעוץ אישי: 1-599-500-590
BOX2FIT - אימוני איגרוף לנשים וגברים
זמן קריאה: 4 דק׳

מהי המחשבה הראשונה שעולה לכם בראש כשאתם שומעים את המילה איגרוף? אולי קרבות או פציעות? אדרנלין? כוח ומהירות?

כל אלו מתארים איגרוף, אבל באופן חלקי בלבד, אני מבטיח לכם שיש מעבר והרבה מעבר.
מדובר בענף ספורט אולימפי פופולארי אשר כולל בתוכו תתי ענפים וקטגוריות משקל שונות.

ממצאים ארכיאולוגים מעידים כי תחרויות איגרוף התקיימו גם ביוון העתיקה, אך רק במאה ה-18 זכה הספורט להסדרה ראשונה של כללים בעולם המודרני.

בסוף המאה ה-19 הפך האיגרוף לספורט בעל חוקי משחק קפדניים, ומשם החל להתפשט ולצבור תאוצה ברחבי העולם.

בכתבה זו נתמקד בנישה אשר מתפתחת במהירות רבה בישראל ובעולם בשנים האחרונות- איגרוף לטובת פיטנס.
אתם מוזמנים להניח בצד את כל מה שאי פעם חשבתם על איגרוף, ולעשות היכרות עם האימון הכי ממכר שאתם יכולים לדמיין. איגרוף-פיטנס.

בואו נתחיל,
בעשור האחרון מגלים אנשים רבים שבנוסף להיותו ענף ספורט אולימפי, איגרוף הוא אימון עוצמתי ואפילו מאוד מהנה.
היתרונות שלו הם רבים ומגוונים, הן בהיבט הפיזי, קוגניטיבי והן הנפשי.

שריפת קלוריות

איגרוף הוא שילוב מושלם של אימון אירובי שורף שומנים, לצד אימון כוח בונה שרירים. תנועות האיגרוף מהוות התנייה מצויינת לשריפת קלוריות גבוהה בזמן קצר, ולכן זהו האימון שבו שורפים הכי הרבה קלוריות פר שעה. מדובר באימון אינטנסיבי אשר עובד על כל הגוף, ובנוסף עוזר להגביר את קצב חילוף החומרים שלנו.

שיפור סיבולת

כדי לשמור על בריאות הלב שלנו עלינו לעשות פעילות גופנית באופן קבוע. איגרוף מהווה מקור מצויין לאימון אירובי ואנאירובי - הוא מחזק את השרירים וגם משפר סיבולת לב-ריאה.

הוא יגרום ללב שלכם לפעום מהר ולריאות לעבוד חזק יותר, במטרה לספק לגופכם חמצן. ככול שתהיה לכם סיבולת טובה יותר תוכלו להתאגרף מהר וחזק יותר, לאורך זמן רב יותר, וזאת מבלי להתעייף.

חיזוק שרירי ליבה

שרירי הליבה נמצאים במרכז הגוף ואחראים על יציבותו, הם פועלים ללא הפסקה ושומרים על תנועתיות נכונה ומאוזנת. מחקרים הראו שחיזוק הליבה תורם לשיפור ביצועים אתלטיים ולמניעת כאבי גב. באימון איגרוף אנו מתרגלים מיומנויות הגנה והתקפה שונות, אשר כוללות עבודת ידיים ורגליים במקביל, לכן הליבה מופעלת תמיד, כדי לתאם את פלג הגוף התחתון והעליון. בנוסף לכך, ישנם תרגילים שמטרתם בניית ליבה חזקה יותר.

חיזוק עצמות ומפרקים 

ככול שאנו מתבגרים העצמות והמפרקים שלנו נוטים להיחלש. מדובר בתהליך טבעי במהלכו מתרחשת שחיקת מפרקים וירידה טבעית בצפיפות העצם. גם הסחוס אשר מורכב מסיבי קולגן, משתנה, והוא הופך להיות פחות גמיש. איגרוף הוא אימון מושלם לשיפור גמישות המפרקים והגדלת חוזקן וצפיפותן של העצמות.                         

שיפור קורדינציה  

תיאום בין היד לעין היא מיומנות חיונית בחיי היום-יום שלנו, ונדרשת בענפי ספורט שונים. מיומנות זו מתייחסת ליכולת של המוח לעבד מידע ממערכת הראייה ולשלוח אות לתגובה מתאימה מהמערכת המוטורית. באיגרוף אנו נדרשים לכוון את הידיים בצורה מושלמת כדי לפגוע בנקודה מסוימת, ובמקביל גם לנוע בכיוון מסוים עם הרגליים. לכן, קורדינציה טובה היא הכרחית באיגרוף, והאימונים כוללים תרגילים אשר משפרים אותה, כגון: קפיצה בחבל, תרגילי מהירות ועוד.

הפגת מתחים/ הוצאת אגרסיות 

מתח נפשי הוא תופעה שכיחה, אשר לאורך זמן יכולה להפוך להפרעה כרונית, הפוגעת משמעותית בבריאות הנפשית והפיזית. למרות זאת, רבים מעדיפים ״לבלוע״ ולא לתת ביטוי לתחושות של לחץ כעס וזעם, אך כיום כבר ידוע כי אלו מתפקדת בגוף כמו רעל, ושוחקות אותו. אימון ספורטיבי מאפשר למתח הנפשי להשתחרר בצורה נכונה ובריאה, ואיגרוף ללא ספק יקפיץ אתכם לרמה הבאה. את כל הכעסים והלחצים תוכלו לשחרר עם כמה מכות חזקות וטובות. בנוסף, פעילות גופנית ברמה מוגברת גורמת להפרשת אנדורפינים אשר מפחיתים כאב ומייצרים תחושות של התרוממות רוח ושמחה.

הגנה עצמית 

כמובן שאנחנו נגד אלימות, אבל אם להיות מציאותיים, אנו חיים בעולם שבו כדאי שתהיה לנו היכולת להגן על עצמנו. המטרה המרכזית של אימוני איגרוף לטובת פיטנס, היא להתחזק ולהיות בכושר, אך יחד עם זאת, השיעורים שאנו לומדים הם בעלי ערך רב לחיים האמיתיים. כאשר תתחילו להתאמן באיגרוף תגלו שהגדלתם את המסוגלות שלכם להגן על עצמכם בביטחון רב.

שיפור בטחון עצמי 

אימוני איגרוף הם דרך נהדרת למתוח את הגבולות של עצמך וע״י כך להתחזק פיזית ונפשית. באמצעות יסודות האיגרוף אנחנו לומדים כיצד להגן על עצמנו ולהכנס לראשו של היריב. כל אלו מסייעים לפתח הערכה עצמית, התמודדות טובה יותר עם מצבי לחץ, ושליטה טובה יותר על הרגשות. בנוסף לכך, שיפור המראה והיציבה והידיעה שהפכת לחזק ובריא יותר, פשוט יגרמו לך להרגיש טוב יותר.

אז עכשיו כשאתם מכירים את כל היתרונות של איגרוף-פיטנס, קחו לכם זוג כפפות ונתראה בזירה!

BOX2FIT - אימוני איגרוף אישיים וקבוצתיים לנשים וגברים

אימון איגרוף בקבוצות קטנות - קולנוע פאר

 

רוצים לשמוע עוד על תוכנית התזונה והאימונים עם צוות המומחים שלנו? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם לשיחה ראשונית ללא עלות !